Deprecated: تابع noindex از نگارش 5.7.0 منسوخ شده است! به جای آن از wp_robots_noindex() استفاده نمایید. in /var/www/html/mag/wp-includes/functions.php on line 5381

مجله پزشکی و سلامت طبینجا

معرفی بهترین دکتر لیفت سانترال لب

لب‌ یکی از تاثیرگذارترین قسمت‌های‌ صورت در زیبایی و جوانی می‌باشد، به همین دلیل فرم و اندازه‌ی لب‌ها در جذابیت شما هنگام حرف زدن و یا خندیدن بسیار موثر است. بعضی از افراد به صورت مادرزاد و بعضی دیگر در اثر افزایش سن دچار کاهش حجم در لب بالایی خود می‌شوند به طوری که تناسب میان اجزای صورت رعایت نمی‌شود و باعث کاهش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود.

در چنین وضعیتی، افراد به ویژه خانم‌ها سعی می‌کنند با روش‌های مختلفی مثل تزریق ژل، تزریق چربی و یا جراحی لیفت سانترال لب، نازکی لب بالایی‌ خود را بر‌طرف کنند. اما تزریق ژل یا چربی برای همه‌ی افراد مناسب نیست و بعضی هم از افراد علاقه‌ای به انجام تزریق‌های متعدد ندارند بنابراین عمل لیفت سانترال لب را ترجیح می‌دهند.  

جراحی سانترال لب نزد بهترین دکتر لیفت سانترال لب یکی از ماندگارترین و موثرترین رو‌ش‌ها برای زیبایی لب‌ها به شمار می‌رود، پس تا پایان این مقاله از سایت نوبت دهی پزشکی طبینجا با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین دکتر سانترال لب را انتخاب کنید.  

آنچه در این مقاله خواهید خواند

ویژگی بهترین دکتر سانترال لب چیست؟

با اینکه عمل سانترال لب جز عمل‌های سبک و به اصطلاح سرپایی محسوب می‌شود اما باید توسط بهترین جراح سانترال لب انجام شود تا بتوانید یک جراحی خوب را تجربه کنید.از جمله ویژگی‌هایی که در انتخاب پزشک معالج خود باید آن‌ها را در نظر بگیرید شامل موارد زیر می‌باشد.

باید تمامی موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند و به دور از هر گونه آلودگی‌ای باشد.

باید دارای مهارت و تجربه‌ی لازم و کافی در زمینه‌ی سانترال لب باشد.

بهترین دکتر لیفت سانترال لب باید همواره در جهت به روزرسانی اطلاعات، متد، روش و تجهیزات جراحی خود باشد.

باید آشنایی کامل با اجزای صورت و معیارهای زیبایی شناسی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دکتر تزریق چربی

لیفت سانترال لب چیست؟

سانترال لب به عنوان یکی از جراحی‌های زیبایی است که به ویژه در خانم‌ها بسیار پرطرفدار می‌باشد. این جراحی به عنوان یکی از جراحی‌های سرپایی در مطب پزشک هم قابل انجام است و مدت زمان انجام این عمل بین 45 دقیقه تا 1 ساعت می‌باشد.

هدف از انجام عمل لیفت سانترال لب کاهش فاصله بین لب و بینی، دیده شدن دندان‌های پیشین بالایی و افزایش طبیعی حجم لب است. اگر سانترال لب را در کنار روش‌های افزایش دهنده‌ی لب مثل تزریق ژل و یا چربی انجام دهید جذابیت و زیبایی لب‌هایتان بیشتر می‌شود.

عمل لیفت سانترال لب توسط بهترین جراح سانترال لب چگونه انجام می‌شود؟

روند جراحی با ترسیم و علامت گذاری پوست آغاز می‌شود و بعد بهترین دکتر لیفت سانترال لب پوست را با بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌کند و سپس برشی را در زیر بینی (دقیقا زیر سوراخ‌های بینی) ایجاد می‌کند، پوست و بافت اضافی را می‌برد به این صورت فاصله میان بینی و لب کم می‌شود، در نهایت تا حد امکان پوست را به سمت بالا کشیده و بخیه می‌زد.

بعضی از افراد خواهان همزمان جراحی سانترال لب و بینی هستند بنابراین پزشک هر دو جراحی را به طور همزمان انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی بهترین دکتر عمل بینی  و بهترین دکتر ترمیم بینی را مطالعه کنید. 

مطالعه بیشتر: بهترین دکتر لیفت صورت با نخ

هزینه‌ی عمل سانترال لب توسط بهترین دکتر لیفت سانترال لب چقدر است؟

یکی از موارد مهم در هر جراحی هزینه‌ی آن می‌باشد پس قبل از هر اقدامی باید اطلاعاتی را در خصوص هزینه‌ی جراحی لیفت سانترال لب داشته باشید. از جمله مواردی که در هزینه‌ی سانترال لب موثر است شامل موارد زیر می‌باشد.

اگر با جراحی‌های دیگر به طور همزمان انجام شود، هزینه بالاتر می‌رود. دستمزد بهترین دکتر سانترال لب که با توجه به مهارت و تجربه‌ی پزشک متغیر است.
هزینه‌ی داروهای مصرفی بعد از جراحی هزینه‌ی تجهیزات استفاده شده
هزینه‌ی آزمایشات و عکاسی‌های قبل از جراحی موقعیت جغرافیایی مطب

عوارض عمل لیفت سانترال لب

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد سانترال لب یک جراحی سرپایی محسوب می‌شود با این حال دارای عوارض جانبی می‌باشد که در ادامه‌ی مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دسته‌ی اول شامل عوارضی است که عموما بعد از هر جراحی به‌ وجود می‌آید و بعد از مدتی نیز از بین می‌روند، اما دسته‌ی دوم عوارضی هستند که به ندرت به وجود می‌آیند و علت آن خطای پزشکی و حتی کوتاهی بیمار در مراقبت‌های بعد از جراحی است.از جمله‌ی این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسته‌ی اول (عوارض موقتی لیفت سانترال لب)

دسته‌ی دوم (عوارض ناشی از خطای پزشکی)

هدف ما از گفتن این عوارض نگران کردن و ترساندن شما از جراحی نیست، بلکه اگر جراحی سانترال لب را نزد بهترین جراح سانترال لب انجام دهید درصد ایجاد این عوارض تقریبا صفر است.

مراقبت‌ها و اقدامات قبل از عمل لیفت سانترال لب

مراقبت‌ها و اقدامات بعد از عمل لیفت سانترال لب

بهترین دکتر لیفت سانترال لب قبل و بعد از جراحی تمامی نکات لازم را به شما تذکر می‌دهد پس برای داشتن یک جراحی خوب با نتیجه‌ی مطلوب تمامی این نکات را جدی گرفته و سعی کنید آن‌ها را با دقت انجام دهید.

مزایا و کاربردهای جراحی لیفت سانترال لب

موارد بالا تنها بخش کوچکی از مزایای جراحی لیفت سانترال لب توسط بهترین دکتر سانترال لب می‌باشد.

کلام آخر

یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی بین افراد صحبت کردن می‌باشد به همین دلیل لب‌ها به شدت در معرض دید هستند. همانطور که می‌دانید لب‌ها در زیبایی و جوانی صورت شما موثر می‌باشند، بر اساس معیارهای زیبایی عصر حاضر داشتن لب‌های برجسته‌ و متناسب با صورت به جذابیت شما اضافه می‌کند. در بعضی از افراد لب‌ بالا نازک‌تر از حالت طبیعی می‌باشد و این مورد می‌تواند در کاهش اعتماد به نفس آن‌ها موثر باشد، پیشنهاد ما به این افراد عمل لیفت سانترال لب نزد بهترین جراح سانترال لب می‌باشد.

ما در این مقاله از سایت نوبت دهی اینترنتی طبینجا سعی کردیم شما را با بهترین دکتر لیفت سانترال لب و جراحی سانترال لب آشنا کنیم.‎

سوالات متداول درباره‌ی جراحی لیفت سانترال لب

آیا عمل لیفت سانترال لب برای اصلاح کجی لب موثر می‌باشد؟

متاسفانه خیر.

آیا لیفت سانترال لب دائمی است؟

لیفت سانترال لب یک عمل نسبتا دائمی است و ممکن است بعد از گذشت زمان و افزایش سن برگشت بسیار کوچک و قابل چشم پوشی داشته باشد که این مورد کاملا طبیعی است.

آیا جراحی لیفت سانترال لب درد دارد؟

خیر، این جراحی یا با بی‌حسی موضعی (به صورت سرپایی) و یا بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود بنابراین در حین جراحی چیزی را احساس نمی‌کنید، بعد از جراحی نیز با مصرف مسکن می‌توان درد خفیف ایجاد شده را تسکین داد.

آیا عمل لیفت سانترال لب می‌تواند خطوط خنده‌ی اطراف لب‌ها را نیز از بین ببرد؟

خیر، برای از بین بردن خط خنده فرد باید به صورت جداگانه یا از جراحی لیفت صورت و یا از تزریق چربی و ژل کمک بگیرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی بهترین جراح لیفت صورت و بهترین دکتر تزریق چربی را مطالعه کنید.

دوره‌ی نقاهت عمل لیفت سانترال لب چقدر است؟

دوره‌ی نقاهت این جراحی بین 3 تا 5 روز است بعد از آن می‌توانید به امور روزانه‌ی خود بپردازید.

سن مناسب برای جراحی لیفت سانترال لب چه سنی است؟

20 تا 70 سال سن مناسب جراحی لیفت سانترال لب می‌باشد.

چه زمانی بعد از عمل لیفت سانترال لب جای بخیه‌ها از بین می‌رود؟

از بین رفتن جای بخیه‌ها در افراد مختلف، متفاوت است در واقع به فیزیولوژی بدن افراد و مصرف مرتب پماد و کرم‌های مخصوص وابسته است. اما عموما بعد از 2 الی 4 ماه از جراحی جای بخیه‌ها کاملا محو می‌شود.

چه مدت بعد از جراحی لیفت سانترال لب نتیجه‌ی آن مشخص می‌شود؟

به طور تقریبی بین 30 تا 40 روز بعد از جراحی می‌توانید نتیجه‌ را ببینید.

آیا می‌توان عمل لیفت سانترال لب را همزمان با جراحی بینی انجام داد؟

بله، مانعی برای این امر وجود ندارد اما باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ی جراحی بالاتر می‌رود.

5/5 - (2 امتیاز)