نتیجه های گذشته
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
تمامی مناطق

اطلاعات تماس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

ساری، سه راه جویبار، ابتدای بزرگراه ولی عصر(عج)، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران

موقعیت مکانی
از قسمت زیر نوبت بگیرید
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
متاسفانه هیچ کلینیکی برای ایشان در نظر گرفته نشده است
تمامی نوبت های معاینه مغز و اعصاب ، در این بازه زمانی پر می باشد

درباره بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در سال ۱۳۶۷ موجودیت یافت و پیش از آن اولین سنگ بنای این دانشگاه با راه اندازی اموزشگاه عالی مامايي ساري در سال ۱۳۵۴ و توسعه آن در سال ۱۳۶۵ به عنوان اولين مرکز آموزشي حوزه درماني ، گذاشته شد.
این آموزشگاه درسال ۱۳۶۷ به دانشکده پرستاری و مامایی نسیبه ساری ارتقاء یافت ، پس از آن بود که دانشکده پزشکی بابل در سال ۶۴ ، دانشکده پزشکی ساری در سال ۶۷ و دانشکده پزشکی گرگان در سال ۷۱ تاسيس شد. با منتزع شدن استان گلستان در سال ۷۶ و استقلال دانشگاه علوم پزشکي بابل در سال ۷۰ ، دانشگاه علوم پزشکي مازندران نيز به مرکزيت ساري پايه گذاري شد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران  در حال حاضر در قالب هشت معاونت آموزشی، درمان ، بهداشتی ،تحقیقات و فناوری ، غذا و دارو ، امور اجتماعی ، دانشجویی و فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع با بیش از ۱۹ هزار نیروی انسانی شاغل در ۱۱۱۰ خانه بهداشت روستایي، ۳۱۵ مرکز بهداشتي درماني، ۵۴ پايگاه بهداشتي درماني ، ۲۱ شبکه و مرکز بهداشت و درمان و ۲۵ بيمارستان به بيش از ۳ ميليون نفر جمعيت استان و بخش اعظمي از مسافران ، خدمات بهداشتي درماني ارائه مي دهد .

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش بهداشت  با توسعه نظام شبکه بهداشت و درمان در سطح استان و ساخت خانه های بهداشت ، مراکز بهداشتی و درمانی روستائی ، شهری و پایگاه بهداشتی و پوشش جمعیتی استان و با اقداماتی نظير پوشش ۱۰۰ صدي واکسيناسيون، غربالگري و جمع ‏آوري، ثبت و تجزيه و تحليل اطلاعات بخش سلامت ضمن  رسيدن به اهدافي نظير ريشه کني ، حذف و  کنترل بيماري هايي نظير فلج اطفال، کزاز نوزادي، سرخک، سرخجه، ديفتري، سل و مالاريا در مازندران ، کاهش ميزان مرگ و مير در مادران باردار ، کودکان و نوزادان زير يك ماه و کاهش بروز تالاسمی ماژور را فراهم آورد و طی  ۵ سال اخیر نیز با  اجرای برنامه پزشک خانواده روستائی  و  شهری شناسایی بیش از ۱۶۰ هزار بیمار ديابتي و ۲۵۰ هزار بيمار فشارخون بالا گام هاي موثري در  ارتقاء شاخص هاي سلامت در استان بردارد .

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش توسعه واحدهای بهداشتی و درمانی با احداث بیش از ۳۰۰ مرکز روستائی رتبه یک کشور را طی ۳ سال اخیر کسب نموده است.

در بخش درمان هم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران، گام های بزرگی برای توسعه و ارتقاء شاخص های مهم در این بخش از حوزه سلامت برداشته شد. از جمله می توان به احداث ، راه اندازی ، هتلینگ وتجهيز ۲۵  بيمارستان تابعه  ( از این تعداد  ۱۴ بیمارستان مربوط به قبل از سال ۱۳۵۷ می باشد ) ،

راه اندازی کلینیک ویژه در تمامی شهرستان ها و احداث و تجهیز  ساختمان کلینیک های ویژه تخصصی وفوق تخصصي در شهرستان هاي ساري، رامسر، بابلسر، نور، نوشهر، بهشهر، نکا، زيراب و محمودآباد ، فعاليت بيش از ۳۱۵۰ پزشک عمومي ، متخصص و فوق تخصص ، افزايش تعداد ۳۴۴۳ تخت بيمارستاني ، ايجاد ۳۵ بخش ويژه درمان بيماران خاص شامل  احداث وتجهيز ۴ مرکز جامع سرطان ،  ساخت ۲۱ بخش دياليز و تجهيز با ۲۵۲ دستگاه دياليز ، راه اندازي و تجهيز ۱۴ بخش تالاسمي و  ارائه خدمات تخصصي به۱۳۷۷ بيمار دياليزي ، ۲۱۷۹   بیمار تالاسمی و  ۱۹۰۹ بیمارM.S   ، ایجاد و تجهیز  بخشهای تخصصی و فوق تخصصی و بخشهای مراقبت های ویژه در بیمارستان های سطح  شامل راه اندازی و تجهیز ۷۱۶  تخت ویژه،  ۲۰ دستگاه سی تی اسکن، ۱۰ دستگاهMRI ، ۶ دستگاه آنژیوگرافی ، ۵ مرکز سنگ شکن برون،  ۷ مرکزگاما کمرا (پزشکی هسته ای) و ۳ مرکز مرکز ناباروری (IVF) اشاره کرد .

در زمینه توسعه فضاهای رفاهی ، فرهنگی و ورزشی  در بخش دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بدو تاسیس تا کنون رشد خوبی داشته است . در بخش ورزشي مي توان به مجتمع ورزشي شماره ۱ با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع ،  مجتمع ورزشي زمين فوتبال چمن مصنوعي با  مساحت ۱۰۰۰ مترمربع ، زمين فوتبال و پيست دو و ميداني به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع ، مجموعه بزرگ سالن هاي  چندمنظوره بدنسازي، تير اندازي،کشتي و فوتسال به مساحت ۲۵۰۰ متر اشاره کرد. در بحث رفاهي دانشجويان نيز  مي توان علاوه بر فعاليت خوابگاه دخترانه  در مجتمع طوبي به ساخت  ۳ مجموعه خوابگاه پسرانه  و همچنين بزرگترين خوابگاه دانشجويي ويژه خواهران به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و با گنجايش بيش از ۱۰۰۰ نفر در مجتمع پيامبر اعظم (ص) اشاره کرد .

علاوه بر این موارد دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت تامین رفاه دانشجویان خود نسبت به  خرید ۴ مجموعه خوابگاه دانشجویی ، ساخت و تجهیز سلف سرویس زیتون در مجتمع پیامبر اعظم (ص) ،  سلف سرویس دانشجویی در دانشکده پرستاری نسیبه ساری ، ساخت و تجهیز سرد خانه ها و انبار سلف سرويس دانشکده پرستاري آمل اقدام کرد .

در بخش غذا و دارو  دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال حاضر به  فعالیت بیش از ۴۳۷ داروخانه و ۲۶۰ واحد تولیدی صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی نظارت می کند و نسبت به صدور پروانه تاسیس و بهره برداری و پروانه های بهداشتی وگواهی بهداشتی صادرات  در سطح استان اقدام می نماید.

همچنین بازرسین دانشگاه علوم پزشکی مازندران علاوه بر نظارت بر بیش از ۵۵۰۰ واحد عرضه کننده محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی ، نسبت به بازدید و بازرسی های فنی از واحدهای صنایع تولیدی و بسته بندی کالاهای سلامت محوردر سطح استان اقدام کرده و از محصولات تولیدی آنان نمونه برداری فنی و بهداشتی بعمل می آورد که این امکان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اصلا میسر نبود ، زيرا نهادي ناظر بر فعاليت داروخانه ها و يا  واحدهاي توليد و عرضه مواد غذايي ، بهداشتي و آرايشي در سطح استان وجود نداشت .

در بخش آموزش پزشکی نیز دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بهره مندی از ۴۵۰ عضو هیأت علمی و پذیرش بیش از ۸۲۸۷ نفر دانشجو در  ۱۰۴ رشته تحصیلی و ۱۰ دانشکده پزشکی ، داروسازی ، بهداشت ، پرستاری و مامایی ساری ، پیراپزشکی، دندانپزشکی، پرستاري بهشهر ، پرستاري و پيراپزشکي آمل ، پرديس خودگران رامسرو فناوري هاي نوين سعي مي کند رسالت آموزشي خويش را به نحو مطلوبي به انجام برساند .  

همچنین دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای ۲پژوهشکده، ۱۸ مرکز تحقیقاتی مصوب، ۱۰ مرکز رشد واحدهای فناوری و ۴ شرکت دانش بنیان به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور مطرح مي باشد. احراز رتبه هاي برتر جشنواره تحقيقاتي رازي و جشنواره خوارزمي و ورود به باشگاه دانشگاه هاي يک درصد جهان  و دانشگاه برتر در پايگاه استنادي علوم جهان اسلام از موفقيتهاي دانشگاه است.

فعالیت های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی و حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم  ، ارتقا حوزه پژوهشی به تیپ یک کشور ، پیوستن تعدادی از اعضای هيئت علمي به جمع محققين يک درصد پرارجاع دنيا،  راه اندازي کوهورت جوانان  و قرار گرفتن جزو ۱۰ دانشگاه برتر بر اساس گزارش سامانه علم سنجي دانشگاههاي علوم پزشکي کشور از جمله دستاوردهاي دانشگاه علوم پزشکي مازندران  در بخش هاي پژوهشي و تحقيقاتي است که نامش را در کنار دانشگاههاي بزرگ و مادر كشور مطرح ساخته است .
دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سال ۹۳ که بعنوان مرکز کلان منطقه یک آمایش سلامت دانشگاههای علوم پزشکی کشور انتخاب شده است و نقشی تعیین کننده در سیاستگذاری و اجرای برنامه هاي تحول در آموزش عالي سلامت در اين منطقه ايفا مي کند.


مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره ) ساری به عنوان تنها مرکز ارجاعی منطقه که به صورت هیئت امنایی اداره می­شود و با استفاده از مديريت و اختيارات بيمارستان­هاي منتخب مأموريت­هاي زير را به عهده دارد:

الف ) درمان :

۱.      ارائه خدمات درمانی اورژانس به صورت ۲۴ ساعته

۲.   ارائه خدمات درمانی تخصصی در رشته­های داخلی، جراحی عمومی، زنان زایمان، ارتوپدی و فلوشیپ زانو و لگن، جراحی زنان و فلو شيپ نازايي و آنکولوژي، ارولوژي و فلوشيپ سنگ­شکني، جراحي مغز و اعصاب،پيوند کليه، جراحي سرطان، فلوشيپ دست ، شيمي در ماني سرپايي، راديوتراپي،ICU ، بیهوشی و دیالیز.

۳.   ارائه خدمات درمانی فوق تخصصی در رشته­های گوارش و کبد، غدد درون­ریز، روماتو لوژی، نفرولوژی، ریه، هماتولوژی، آنکولوژی، جراحی توراکس، جراحي عروق، نوزادان.

۴.   ارائه خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی از قبیل MRI، CT Scan، آزمایشگاه، پاتولوژی، ایمنوهیستوشیمی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، اسپيرومتري، آندوسکوپي، کلونوسکوپي، برونکوسکوپي، لاپاراسکوپي، ERCP، FNA،IVF .

۵.      ارائه خدمات کلینیکی و درمانگاهی با کلیه تخصص­ها و فوق تخصص­ها، درمانگاه دیابت ودندانپزشکی، داروخانه بستری و سرپائی.

ب) آموزش و پژوهش

۱.      ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به پزشکان، کارکنان و دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی.

۲.      کمک به آموزش و تربیت کادر تخصصی پزشکی در رشته­های جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، پاتولوژی و راديولوژي.

۳.      کمک به آموزش و تربیت پزشک عمومی، پیراپزشک، پرستار و ماما .

۱ دورنما (vision)


بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به فراخور نام بزرگ و تاریخی خود مصّمم است که با تکیه بر سرمایه­های عظیم علمي و کارشناسي خود در پنج سال آينده به برنامه­هاي ذيل دست يابد :

۱.      مهمترین و اصلی­ترین مرکز درمانی در بین بیمارستان­های دولتی و خصوصی باشد.

۲.      مهمترین مرکز خدمات آموزشی و پژوهشی منطقه باشد.

۳.   با ارائه شیوه­های نوین مدیریتی در جهت ارتقاء فرآیندها به ارائه خدماتی بالاتر از حد انتظار بیماران و مراجعین و پرسنل خود گام بردارد.

۴.      مشارکت چشمگیر و کامل مردمی را در جهت ارتقاء مستمر کمی و کیفی مرکز جلب نماید.

۱ ارزش­ها

حفظ کرامت انسانی برای همه افراد بدون در نظر گرفتن رنگ، نژاد، مذهب و ...
احترام به حقوق بیماران براساس آیین­نامه منشور حقوق بیمار و تکریم ارباب رجوع .
احترام به حقوق کلیه پرسنل خود در هر سطح و مقام .

لیست پزشکان بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

اطلاعات نوبت درخواستی

آیا نوبت پذیرش در روز در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید. در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

بدون اتلاف وقت و به جای مراجعه به مطب، تلفنی و یا به صورت چت با پزشک متخصص گفتگو کنید.

پزشکان متخصص پوست و مو
+3
پزشکان متخصص زنان و زایمان
+3
پزشکان متخصص اورولوژی
+3
و صد ها پزشک و متخصص دیگر ...
letter
۱۰۰٪ حفظ
حریم شخصی
speed
پاسخگویی
سریع پزشک
money
تضمین
بازگشت وجه
go consult
%50 تخفیف اولین مشاوره
FST-50