نتیجه های گذشته
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
تمامی مناطق

اطلاعات تماس کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن

شعبه ی اول: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 23 شعبه دوم: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان شهید افشاری، مرکز توانبخشی وحدت، پلاک 10

موقعیت مکانی
از قسمت زیر نوبت بگیرید
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
متاسفانه هیچ کلینیکی برای ایشان در نظر گرفته نشده است
تمامی نوبت های حضوری ، در این بازه زمانی پر می باشد

درباره کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن

کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن، مرکزی جامع، متمرکز و تخصصی در حوزه های سلامت روان است که از سال ۱۳۸۶، تلاش دارد با نوآوری های تکنولوژیک، تشخیص و درمان اختلالات روان پزشکی را در بالاترین سطح خود ارائه دهد. درمان و ارتقای عملکرد مراجعان، انجام پژوهش های متعدد در زمینه علوم اعصاب و برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی، محور فعالیت های گروه آتیه است.

کلینیک روانشناسی آتیه با استفاده از کمیسیون های تخصصی تشخیص، متشکل از روان پزشک و روان شناس سعی بر انجام تشخیصی دقیق و همه جانبه به کمک کامل ترین آزمون های روان شناختی دارد. پس از طی پروسه تشخیص، با استفاده از تکنولوژی های مدرن نظیر نوروفیدبک (افزایش توجه و مدیریت استرس های روانی)، بیوفیدبک (مدیریت تنش های بدنی)، rTMS (درمان مشکلات اضطرابی و افسردگی)، tDCS (بهبود مهارت های شناختی و تسریع عملکردهای مغزی) و روش های نوین روان درمانی و روانپزشکی، سعی بر درمان و بهبود عملکرد مراجعان دارد.

کلینیک روانشناسی آتیه در همکاری علمی با گروه سوئیسی Hbimed خدمات تشخیصی مبتنی بر QEEG و ERP را در بالاترین کیفیت و همسطح با اروپا ارائه دهد. به همین منظور در توافقی که با این گروه صورت گرفته برای اولین بار در ایران با استفاده از بانک اطلاعاتی این شرکت به تحلیل ERP می‌پردازیم.

گروه آتیه با همکاری آزمایشگاه ملی مطالعات نقشه برداری مغز با برگزاری سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی در حوزه های مختلف روانشناسی و علوم اعصاب تلاش دارد تا بینش نسبت به این حوزه را فزونی بخشد.

هدف کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن، به ارمغان آوردن آرامش، توانمندی، یادگیری و هوشمندی با استفاده از دانش حوزه علوم اعصاب و همگام با درمان های روز دنیاست.



شرح کوتاهی از کلینیک های تخصصی گروه آتیه:
1.کلینیک تشخیص: 
در کلینیک تشخیص یک روان پزشک،روان شناس و روان سنج پس از شرح حال گیری از مراجع و در صورت نیاز انجام آزمون های تخصصی، تشخیص لازم را داده و به یکی از کلینیک های تخصصی ارجاع می دهند.

2.آزمایشگاه روانسنجی: 
در این آزمایشگاه روان سنج های آموزش دیده، آزمون هایی که کلینیک تشخیص و یا کلینیک های درمانی برای تشخیص بهتر نیاز دیدند را انجام و گزارش آن را به همراه تفسیر آزمون، به کمیسیون تشخیص ( کلینیک تشخیص)  ارائه می دهد.

3.کلینیک رفتاری – هیجانی:
این کلینیک اختلالاتی نظیر اضطراب، افسردگی، پرخاشگری، لجبازی و … را در بازه سنی ۰ تا ۱۱ سال مورد بررسی و درمان قرار می دهد.

4.کلینیک تحول و تکامل:
در این کلینیک در بازه سنی ۰ تا ۱۸ سال مشکلاتی نظیر اختلالات طیف اتیسم، اتیسم همراه با نقص توجه – بیش فعالی مورد بررسی و درمان قرار می گیرد.

5.کلینیک اختلالات اضطرابی،روان تنی و درد: 
در این کلینیک تلاش می شود اختلالات و مشکلاتی که مربوط به اضطراب هستند، در صورت نیاز دارو درمانی  و روان درمانی، توسط خدمات تکنولوژیک، rTMS (تحریک الکتریکی مغز) و بیوفیدبک ( پسخوراند زیستی) بهبود یابد.

6.کلینیک اختلالات خلقی: 
در این کلینیک، اختلالاتی که مستقیما با خلق در ارتباط هستند، همچنین مشکلات و افسردگی های ناشی از ترک مواد بررسی و درمان می شوند. در کنار درمان های روان پزشکی و روانشناختی، از خدمت تکنولوژیک rTMS  نیز برای درمان سود می برند..

7.کلینیک خانواده: 
در این کلینیک خدمت های متفاوتی نظیر مشاوره پیش از ازدواج، مشکلات زناشویی، مشکلات پیش آمده پس از خیانت و … توسط متخصصان ارائه می شود.

8.کلینیک نوجوان و بلوغ:
 این کلینیک منحصرا برای سن نوجوان، از دوازده سال تا هجده سال است. مسایلی نظیر بی انگیزگی های تحصیلی، اختلالات مختص این سن، گرایش به مواد مخدر، خودکشی و …

9.کلینیک اختلالات جنسی و کف لگن: 
در قسمت اختلالات جنسی، مشکلاتی مانند: واژینیسموس، زود انزالی، انحرافات جنسی و …  و در قسمت کف لگن، بی اختیاری ادرار، درمان درد های لگنی و … صورت می گیرد.

10.کلینیک تحصیل: 
در این کلینیک تلاش بر ارتقای عملکرد تحصیلی افراد و درمان مشکلاتی نظیر بیش فعالی و اختلال یادگیری در دانش آموزان است.از خدمات تکنولوژیک همچون نوروفیدبک، tDCS به منظور ارتقای توجه و تمرکز در این کلینیک استفاده می شود.

11.کلینیک چاقی و بیش خوری:
 در این کلینیک تلاش می شود فرآیند های منفی مغزی که باعث افزایش وزن و بیش خوری می شوند کنترل و درمان شوند.

12.کلینیک صنعتی و سازمانی: 
این کلینیک به سازمان ها در افزایش بهره وری سازمانی، آزمون گیری و جای گیری صحیح کارمندان و مدیران در جای خود و کارگاه هایی برای ارتقای عملکرد و کاهش تنش در سازمان.

لیست پزشکان کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن

گالری

اطلاعات نوبت درخواستی

آیا نوبت پذیرش در روز در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید. در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

بدون اتلاف وقت و به جای مراجعه به مطب، تلفنی و یا به صورت چت با پزشک متخصص گفتگو کنید.

پزشکان متخصص پوست و مو
+3
پزشکان متخصص زنان و زایمان
+3
پزشکان متخصص اورولوژی
+3
و صد ها پزشک و متخصص دیگر ...
letter
۱۰۰٪ حفظ
حریم شخصی
speed
پاسخگویی
سریع پزشک
money
تضمین
بازگشت وجه
go consult
%50 تخفیف اولین مشاوره
FST-50