نتیجه های گذشته
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
تمامی مناطق

اطلاعات تماس کلینیک آلرژی صبا

تهران - خیابان کارگر شمالی(امیرآباد) - بین پمپ بنزین امیرآباد و خیابان فاطمی - ساختمان آزمایشگاه بهار - طبقه ۲ - واحد ۸

از قسمت زیر نوبت بگیرید
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
متاسفانه هیچ کلینیکی برای ایشان در نظر گرفته نشده است
تمامی نوبت های حضوری ، در این بازه زمانی پر می باشد

درباره کلینیک آلرژی صبا

کلینیک آلرژی صبا یک مرکز فوق تخصصی خدمات آلرژی هست که با حضور دکتر صبا عرشی و سایر اساتید آلرژی که در حال حاضر بعنوان هیات علمی درحال آموزش دادن این رشته فوق تخصصی در دانشگاه ایران هستند، تشکیل شده است.
اولویت اصلی در کلینیک آلرژی صبا ، برخورد علمی برپایه به روز ترین کتب و مقالات علم آلرژی و ایمونولوژی میباشد چراکه معتقدیم امروزه علی رغم شیوع بالای بیماریهای آلرژیک،متاسفانه آگاهی بسیاری از پزشکان در این مورد محدود میباشد ورویکرد آنها بعضا غیر علمی نیز میباشد.
دکتر صبا عرشی و سایر اساتید شاغل در این کلینیک طلایه دار درمانهای نوین در زمینه های آلرژی غذایی،آلرژی بینی ،سینوس و پولیپ بینی بویژه در بیماران مبتلا به بیماری سامتر (آسم،سینوزیت مزمن همراه با پولیپ بینی و حساسیت به آسپیرین) هستند.لازم به ذکر هست که درمان حساسیت زدایی در بسیاری از آلرژی های غذایی و درمان بیماران سامتر برای اولین بار تحت نظر این اساتید در ایران انجام شده و این مرکز محل ارجاع بسیاری از بیماران دشوار و پیچیده آلرژی و نقایص ایمنی از سراسر کشور میباشند.
اولویت بعدی ،طرح درمان دقیق و پیگیری بیمار و پاسخگو بودن به مراجعه کنندگان محترم میباشد. باتوجه به اینکه از سراسر ایران و بسیاری از کشورهای همسایه بیماران به این مرکز ارجاع میشوند و طبعا بسیاری از مراجعه کنندگان بدلیل فاصله های طولانی ،امکان مراجعات مکرر را ندارند ،به همین علت تسریع در روند آزمایشات و درمان و درعین حال امکان پیگیری و پرسش سوالات به صورت غیر حضوری برای بیماران دراین مرکز فراهم گردیده است.
اطلاعات نوبت درخواستی

آیا نوبت پذیرش در روز در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید. در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

بدون اتلاف وقت و به جای مراجعه به مطب، تلفنی و یا به صورت چت با پزشک متخصص گفتگو کنید.

پزشکان متخصص پوست و مو
+3
پزشکان متخصص زنان و زایمان
+3
پزشکان متخصص اورولوژی
+3
و صد ها پزشک و متخصص دیگر ...
letter
۱۰۰٪ حفظ
حریم شخصی
speed
پاسخگویی
سریع پزشک
money
تضمین
بازگشت وجه
go consult
%50 تخفیف اولین مشاوره
FST-50