نتیجه های گذشته
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
تمامی مناطق
متاسفانه خدمت آنلاینی توسط پزشک ارائه نمی‌شود
در سریع ترین زمان با پزشک ھای منتخب «زنان و زایمان» ویزیت شوید
منصوره صادقی افخم
فاطمه مرادیها
افروز آزاد
ایلناز محمدی کلاسرلو
سحر یحیی پور

درباره فرزانه چوبساز

دكتر فرزانه چوبساز، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دارای فلوشیپ نازایی از کانادا و پزشک نمونه استان کرمانشاه می باشند.
دکتر فرزانه چوبساز در سال 1365 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند و سپس در سال 1369 با تخصص زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل گردیدند. دکتر چوبساز دارای فلوشیپ نازایی از دانشگاه McGill (مونترال کانادا) می باشند.

دکتر چوبساز تحقیقات ارزشمندی در زمینه نازایی، IVF و لاپاراسکوپی ارائه کرده اند. دکتر فرزانه چوبساز مسئول راه اندازی مرکز نازایی معتضدی در استان کرمانشاه می باشند و چندین سال به عنوان پزشک نمونه استان کرمانشاه انتخاب گردیدند. ایشان همچنین عضو انجمن نازایی ایران و انجمن زنان ایران می باشند.

دکتر فرزانه چوبساز در شهر کرمانشاه و تهران مطب دارند و خدمات درمانی به بیماران ارائه می نمایند که برخی از این خدمات شامل: درمان نازایی، انجام لقاح خارج از رحم (IVF)، میکرواینجکشن (لقاح خارج از رحم)، PGD، IUI، مشاوره قبل از بارداری، مراقبت های دوران بارداری و زایمان، انجام جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته، هیستروسکوپی تشخیصی و درمانی و کلیه اعمال جراحی در رابطه با نازایی و غیره می باشد. دکتر چوبساز اقدامات تشخیصی و جراحی های خود را در بیمارستان های بیستون کرمانشاه و بیمارستان های گاندی و نیکان تهران انجام می دهند. شعار دکتر فرزانه چوبساز در زمینه سلامت و بهداشت: " پیشگیری بهتر از درمان"

اطلاعات تماس فرزانه چوبساز

تهران - میدان ونک - خیابان ملاصدرا - بین شیراز و شیخ بهایی - ساختمان 109 - واحد 501

برای ثبت امتیاز پاسخ دهید

زمان انتظار در مطب
نحوه برخورد ورفتار پزشک
تشخیص دقیق
نحوه برخورد پرسنل
سهولت وقت گرفتن
اطلاعات نوبت درخواستی

آیا نوبت پذیرش در روز در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید. در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

از قسمت زیر نوبت بگیرید
مطب دکتر فرزانه چوبساز
مطب دکتر فرزانه چوبساز مطب دکتر فرزانه چوبساز
متاسفانه هیچ خدمتی یافت نشد
تمامی نوبت های مربوط به دکتر فرزانه چوبساز در این بازه زمانی پر می باشد
گرفتن نوبت

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

تشخیص هوشمند بیماری

۱- علائم بیماری را انتخاب کنید

۲- علامت های مرتبط را برگزینید

۳- علل احتمالی بیماری را مشاهده کنید