معرفی بهترین برند فیلر در ایران

0
422
بهترین برند فیلر

تزریق فیلر روشی است که با آن می‌توان حجم و شکل مناسب را در صورت یا بدن ایجاد کرد. تزریق فیلر روندی است که در مطب پزشکی انجام شده و نتایج آن در سریع‌ترین زمان نمایش داده می‌شود. 

برای دستیابی به نتایج بهتر، با یک پزشک ماهر و مجرب همراه شوید و از فیلرهای مجاز و باکیفیت استفاده کنید. اما شاید سوالی در ذهنتان ایجاد شود که بهترین برند فیلر در ایران کدام است؟ همراه ما باشید تا به معرفی بهترین برند فیلر در ایران بپردازیم.

اهمیت انتخاب بهترین برند ژل چیست؟

در مقایسه سایر درمان‌ها و عمل‌های زیبایی، تزریق ژل معمولاً دارای هزینه‌های کمتری است. اگر این هزینه کم با نتایج قابل قبول و فوری همراه باشد، تقاضای بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. نواحی متداول برای تزریق ژل شامل پیشانی، بینی، گونه، لب، چانه، خط خنده و خط لب هستند. اهمیت انتخاب بهترین برند ژل در ایران باعث می‌شود موارد زیر را به همراه داشته باشد:

  • دوام و طول عمر بالا
  • نتایج و ظاهر طبیعی و معقول
  • ایمن و با کمترین خطر برای بیماری
  • عوارض کنترل‌شده و کم
  • هزینه مناسب و به‌صرفه
  • عملکرد قابل قبول و توانایی تحقق نتایج مورد انتظار توسط پزشک

بهترین برند قیلر برای تزریق به لب

پیشنهاد مطالعه: برای سیاهی دور چشم فیلر بهتر است یا تزریق چربی؟

انواع برندهای ژل در ایران

در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با انواع برندهای ژل در ایران آشنا کنیم. 

برند ژوویدرم

ژوویدرم یک برند معتبر و مشهور است که توسط شرکت آلرگان در فرانسه تولید می‌شود. این فیلر از هیالورونیک اسید ساخته شده است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و توانسته است توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شود. 

تزریق فیلر ژوویدرم علاوه بر پر کردن و افزایش حجم پوست، نرمی و لطافت خاصی به پوست می‌بخشد و نتایج طبیعی و یکدستی دارد. همچنین، ماندگاری آن نیز بیشتر از بسیاری از محصولات مشابه است.

فیلر ژوویدرم برای افزایش برجستگی لب‌ها استفاده می‌شود و همچنین در رفع چین و چروک‌های خطوط لبخند و اخم، خطوط ریز و ظریف اطراف دهان، چشم و بینی، خطوط عمودی بالای لب، گونه، زاویه‌سازی صورت و غیره نیز استفاده شده و به نتایج درخشانی منجر می‌شود.

برند رووفیل

برند رووفیل از بهترین برند ژل در ایران بوده، یکی از اولین فیلرهای انقلابی در حوزه پزشکی است و در کشور کره جنوبی ساخته می‌شود. این فیلر دارای سه دسته از جمله اولترا، پلاس و فاین است که هر کدام دارای کاربردهای درمانی و زیبایی خاصی هستند. ماندگاری این فیلر نیز حدود یک سال است.

برند PLURYAL

ژل‌های برند PLURYAL از کشور لوکزامبورگ هستند و از نوع هیالورونیک اسید بوده و ساختار یکپارچه و الاستیک، با قابلیت راحتی تزریق و شکل‌گیری مناسب دارند. این محصول نیز حاوی گلیسرول است که عملکرد تثبیت‌کننده و آبرسانی پوست را دارد.

برند الانسه

برند الانسه ساخت کشور هلند است و در سال ۲۰۰۹ مورد تایید CE قرار گرفت. این فیلر از نوع نیمه دائمی و غیر هیالورونیک اسید بوده که با تحریک تولید کلاژن در پوست، جوانسازی طبیعی را به همراه دارد.

محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین ژل‌ها در ایران

در این بخش قصد داریم محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین ژل‌ها در ایران را به شما معرفی کنیم. 

ژل لب زیشل (Zishel)

ژل لب زیشل (Zishel) از بهترین برند ژل در ایران بوده که در کره جنوبی تولید شده است. این ژل با هیالورونیک اسید غیرحیوانی ساخته شده و بسیار سازگار با بدن انسان است. همچنین، حاوی لیدوکائین بوده و ماندگاری آن حداقل 4 ماه است. 

ژل لب درمالکس (Dermalax)

اگر به دنبال بهترین مارک ژل تزریقی برای زیر چشم و بخش‌های دیگر صورت هستید، ژل لب درمالکس (Dermalax) به عنوان یک گزینه ایده‌آل شناخته می‌شود. این محصول در کره جنوبی ساخته‌شده و دارای 24 میلی‌گرم هیالورونیک اسید و 3 درصد لیدوکائین است که تزریق بدون درد را فراهم می‌کند.

فرمولاسیون منحصربه‌فرد ژل درمالکس آن را برای تزریق در بخش لب‌ها که معمولاً منبسط و منقبض می‌شوند، مناسب می‌کند. همچنین، ماندگاری این ژل تا 12 ماه مشاهده شده است.

ژل لب تئوسیال (Teosyal)

تزریق ژل لب تئوسیال (Teosyal) نیز یک گزینه عالی برای افزایش حجم و شادابی لب‌ها به شمار می‌رود. این محصول معروف در کشور سوئیس تولید می‌شود و با استفاده از مقدار کمی اندوتوکسین باکتریایی و پروتئین، بهترین برند ژل برای استفاده در پوست‌های حساس تلقی می‌شود. ویسکوزیته این ژل نسبت به برندهای دیگر بیشتر است و تأثیر یکنواخت‌تری را روی پوست ایجاد می‌کند.

ژل لب بلوترو (Belotero)

ژل لب بلوترو (Belotero) نیز یک گزینه برجسته از آلمان است که با استفاده از هیالورونیک اسید، چین و چروک‌های صورت را بطور موثری کاهش می‌دهد. وجود لیدوکائین در این ژل، تزریقی کم درد را به شما هدیه می‌دهد. ژل بلوترو از بهترین برند ژل در ایران شناخته می‌شود.

بهترین ژل برای تزریق به زیر چشم

ژل اسکالپترا (Sculptra)

ژل اسکالپترا (Sculptra) یک برند معتبر سوئیسی است که به واسطه حاوی کلاژن شناخته می‌شود. این ژل از پلی لاکتیک اسید تشکیل شده است و اثرات آن به آرامی و به مرور زمان ظاهر می‌شود. ماندگاری این ژل نیز 2 تا 3 سال است.

ژل بلافیل (Bellafill)

بلافیل (Bellafill) از ترکیبات کلاژن گاوی و پلی متیل متاکریلات تشکیل شده است و عموماً برای درمان اسکارها و پر کردن فرورفتگی‌ها استفاده می‌شود. این برند برای حجیم‌سازی لب‌ها به کار نمی‌رود و ماندگاری آن تا 5 سال است.

ژل کاپتیک (Captique)

ژل کاپتیک (Captique) یا Prevelle Silk با دارا بودن غلظت پایین‌تری از هیالورونیک اسید و قیمت مناسب، یک گزینه اقتصادی‌تر است. با این حال، ماندگاری این ژل کوتاه‌تر است و نیاز به تزریق مجدد در بازه 3 تا 6 ماه دارد.

ژل لب روولکس (Revolax)

ژل لب روولکس (Revolax) با ماندگاری بالا به‌طور ویژه توجه افراد را به خود جلب می‌کند. ماندگاری این ژل حدود 1 سال تا 18 ماه است.

سخن پایانی

معرفی بهترین برند فیلر در ایران کار ساده‌ای نیست؛ زیرا برندهای ژل از سراسر جهان به ایران نیز صادر می‌شوند. با این حال در این مقاله سعی کردیم بهترین برند ژل در ایران را معرفی کنیم و برخی از برندهای مشهور را تشریح دهیم. پس اگر قصد انجام تزریق فیلر یا ژل را دارید، حتما قبل از آن اطلاعات کامل را دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید