لیفت صورت با لیزر

0
314
لیفت صورت با لیزر

درمان‌های سفت‌کننده پوست غیر جراحی با لیزر باعث رشد کلاژن جدید در صورت شما می‌شود. لیزر کلاژن زیر سطح پوست شما را گرم می‌کند و باعث سفت شدن آن می‌شود. اگر نگران چین و چروک‌های سطحی یا عمیق پوست خود هستید، لیزر یک روش عالی برای از بین بردن این چین و چروک‌هاست.

​​ لیزر یک روش جایگزین عالی است. اگر روند پیری تا حدی پیشرفت کرده باشد که چین و چروک‌ها عمیق و افتادگی پوست بسیار زیاد باشد، تنها روش برای از بین بردن چین و چروک‌ها انجام عمل جراحی لیفت صورت سنتی است. نتایج جراحی لیفت صورت سنتی، طولانی مدت است. روش‌های دیگری مثل لیفت صورت با طب سوزنی نیز وجود دارد که می‌توانید مقاله مربوط به آن را بخوانید.

با استفاده از لیزر برای لیفت صورت، مناطقی از صورت که در معرض پیری هستند مورد هدف قرار می‌گیرند تا اثرات پیری را تا حد امکان به حداقل برساند. خطوط ریز اطراف چشم یا دهان و همچنین آویزان شدن فک معمولاً مناطقی از صورت هستند که بیشترین نگرانی را ایجاد می‌کنند. با سفت کردن پوست و به حداقل رساندن خطوط، نتایج اجتناب‌ناپذیر پیری کاهش می‌یابد. البته که باید درخواست‌های بیمار در نظر گرفته شود، زیرا برخی از بیماران روش لیفت صورت با جراحی را به لیفت صورت بدون جراحی ترجیح می‌دهند. در ادامه این مقاله از سایت نوبت دهی پزشکی طبینجا به بررسی این روس لیفت صورت می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دکتر لیفت صورت با نخ

مزایای لیفت صورت با لیزر

شکی نیست که فناوری لیزر در کلینیک‌های جراحی زیبایی صورت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. نتایج پیشرفت‌های جدید لیزر بر روی چهره مردان و زنانی که با روند پیری مقابله می‌کنند قابل مشاهده است. جایگزینی فناوری لیزر به جای جراحی زیبایی صورت سنتی، مزایا و معایبی دارد.

آشنایی کامل با هر دو روش، این امکان را به داوطلب می‌دهد تا تصمیم آگاهانه‌ای در مورد اینکه کدام روش با نیازهای او مطابقت دارد، اتخاذ کند. در حالی که اکثر مردم با روش سنتی جراحی لیفت صورت آشنا هستند، اما بسیاری متوجه نیستند که لیفت صورت با لیزر می‌تواند پوستی جوان‌تر و سفت‌تر برای شما فراهم کند، آن هم بدون ایجاد برش، بخیه و جای زخم.

  • یکی از مزایای استفاده از فناوری لیزر، مدت زمان مورد نیاز برای بازیابی است. اکثر درمان‌های لیزر غیر تهاجمی هستند و نیاز به زمان کم برای بهبود دارند و یا در اکثر مواقع بدون نیاز به دوره نقاهت هستند. در حالی که جراحی لیفت صورت سنتی مستلزم 10 روز تا 2 هفته استراحت و گذراندن دوره نقاهت است.
  • یکی دیگر از مزایای لیفت صورت بدون جراحی و با لیزر برای جبران اثرات پیری، هزینه آن است. در مقایسه با جراحی لیفت صورت، لیزر، جایگزین بسیار ارزان‌تری است. این به این دلیل است که می‌تواند توسط یک تیم حرفه‌ای و نه یک تیم جراحی انجام شود و نیازی به مرکز جراحی ندارد. 
  • از دیگر مزایای لیفت صورت با لیزر این است که احتیاج به بیهوشی، بی‌حسی و مسکن‌های آرام‌بخش قوی ندارند و در صورت نیاز تنها از بی حس‌کننده موضعی یا محلول موضعی برای رفع هرگونه ناراحتی استفاده می‌کنند.
  • زمان لیفت صورت با لیزر در مقایسه با لیفت صورت با عمل جراحی لیفت بسیار کوتاه‌تر است. بسیاری از داوطلبان لیفت صورت، عمل جراحی خود را به تعویق می‌اندازد چون نمی‌توانند زمان زیادی را به عمل اختصاص دهند اما در لیفت صورت با لیزر فقط کافی‌ست تا چند دقیقه (حدودا 45 دقیقه) را به این پروسه اختصاص دهند. همچنین همانطور که در بالا گفته شد، در جراحی سنتی لیفت صورت نیاز است تا داوطلب 3 الی 5 روز در استراحت مطلق باشد. اما لیفت با لیزر نیازی به این دوره استراحت ندارد.
  • در لیفت صورت با لیزر کبودی و تورم وجود ندارد و اگر عوارضی در پوست نمایان شود بسیار خفیف است.
  • اگر به داشتن پوستی سفت‌تر و محکم‌تر و به حداقل رساندن چین و چروک‌ها و خطوط ریز علاقه دارید، یا فقط می‌خواهید ظاهری صاف‌تر و با طراوت داشته باشید، اما برای انجام عمل جراحی آماده نیستید، لیفت صورت با لیزر ممکن است گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. مثبت‌ترین جنبه لیفت صورت این است که تنها با یک روش می‌توان بسیاری از عیوب صورت را برطرف کرد. این منجر به جوانسازی طولانی مدت و اغلب چشمگیر می‌شود که ظاهری طبیعی دارد. روش‌های تکمیلی را می‌توان در لیفت صورت گنجاند و هزینه و زمان نقاهت ناشی از جراحی‌های متعدد را کاهش داد.

دستگاه لیزر برای لیفت صورت

مطالعه کنید: بهترین جراح لیفت صورت

لیفت با لیزر برای کدام نواحی انجام می‌شود؟

لیفت با لیزر فقط مختص به صورت نیست و می‌تواند در نواحی مانند گردن نیز استفاده شود و می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. اگر پوست و چربی اضافی روی گردن و زیر چانه خود دارید، دیگر لازم نیست اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و نیازی نیست تا لباس‌هایی با یقه پوشیده بپوشید. جراح زیبایی از لیفت با لیزر برای سفت کردن پوست شل و افتاده استفاده می‌کند و در عین حال چربی سرسخت را از بین ببرد و تمامی این مراحل بدون جراحت و جای زخم انجام می‌شود.

تغییرات حاصل از لیفت صورت با لیزر

در لیفت صورت با لیزر باید انتظارات واقع‌بینانه داشته باشید. البته که لیفت صورت با لیزر نتایج چشمگیر و زیبایی به همراه دارد اما تغییرات به اندازه جراحی لیفت صورت نخواهد بود. اگر خطوط و چین و چروک‌های عمیق و یا افتادگی پوست قابل توجهی دارید، انتخاب لیفت صورت با جراحی منتاسب‌تر است. اما اگر می‌خواهید از پوست سفت‌تر و صاف‌تر صورت و گردن و لذت ببرید اما هنوز برای لیفت صورت با جراحی آماده نیستید، لیفت صورت با لیزر و یا لیفت اندوتاین را انجام دهید.

بهترین کاندیدای لیفت صورت با لیزر چه کسانی هستند؟

بهترین کاندیداها برای لیفت صورت با لیزر، مردان و زنان غیر سیگاری در سنین 35 تا 55 سال هستند که از سلامت عمومی خوبی برخوردارند. اما در هر سنی با هر شرایط فیزیکی که هستید حتما قبل از اقدام با دکتر مشورت و برنامه‌ریزی انجام دهید.

لیفت با جراحی یا لیفت با لیزر

این دو روش، کاملا با هم متفاوت هستند و نمی‌توان این‌ها را با هم مقایسه کرد. جراحی لیفت صورت، نتیجه بهینه‌تری به شما می‌دهد و علائم قابل مشاهده پیری را در مقایسه با سفت کردن پوست با لیزر به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. سفت کردن پوست با لیزر ممکن است کمتر تهاجمی باشد، اما از نظر نتایج، لیفت صورت با لیزر بهترین نتایج را به همراه دارد. درمان‌های لیزری پوست، به‌ویژه آنهایی که خطوط ریز، رنگدانه‌ها و رگ‌های کوچک و لکه‌های قرمز را بهبود می‌بخشند، یک مکمل عالی قبل یا بعد از لیفت صورت با لیزر هستند.

چه نتایجی را می‌توانم از لیفت صورت انتظار داشته باشم؟

لیفت صورت می‌تواند علائم پیری را در صورت شما بهبود ببخشد. پس از لیزر، گردن و خط فک صاف‌تری خواهید داشت. فیس لیفت، پوست و ماهیچه‌ها را تغییر می‌دهد تا ظاهری سفت‌تر و جوان‌تر به پوست شما بدهد و همچنین پوست اضافی را از بین می‌برد. بلند کردن این لایه‌ها به طور جداگانه از کشش مستقیم روی پوست جلوگیری می‌کند و نتیجه چشمگیرتر و در عین حال طبیعی‌تر و ماندگارتر را می‌دهد.

کشیدن پوست صورت با لیزر

مطالعه کنید: اندولیفت چیست؟

معایب لیفت صورت با لیزر

در حالی که بهبودی به طور قابل توجهی کمتر از درمان‌های جراحی است، نتایج هم بلافاصله و هم در دراز مدت نمایان می‌شوند. بسته به فناوری، شما معمولاً به چندین درمان برای به حداکثر رساندن نتیجه نیاز خواهید داشت، گاهی اوقات بیش از شش درمان. به دلیل تورم پوست در اثر درمان، خطوط ریز بلافاصله پس از درمان تا حد زیادی بهبود می‌یابند، اما با کاهش تورم در عرض چند هفته، بسیاری از این بهبود از بین می‌رود. تولید محدود کلاژن که با این درمان‌ها اتفاق می‌افتد زمان‌بر است، بنابراین می‌تواند 3 تا 6 ماه طول بکشد تا نتایج مطلوب حاصل شود. اگر شلی بیش از حد پوست به دلیل افزایش سن، آفتاب همراه با از دست دادن قابلیت ارتجاعی یا کاهش وزن دارید، این درمان ایده آل نیست.

سخن آخر

 اگر به لیفت صورت نیاز دارید، درمان‌های لیزری برای ارائه نوع بهبودی که با لیفت صورت مشاهده می‌کنید طراحی نشده‌اند … اما همه افراد به لیفت صورت نیاز ندارند. اگر انتظاراتی دارید که مطابق با آنچه رویه‌های مختلف می‌توانند ارائه دهند، باشد، به طور کلی از نتیجه رویه‌ای که انتخاب می کنید بسیار خوشحال خواهید شد. اگر انتظار دارید که لیزر نتایجی مشابه لیفت صورت به شما بدهد، ناامید خواهید شد.

سوالات پرتکرار در مورد لیفت صورت با لیزر

هزینه لیفت صورت با لیزر چقدر است؟

هزینه لیفت صورت با لیزر به اندازه چین و چروک‌ها و نوع درمان و دستگاه استفاده شده برای لیزر بستگی دارد.

در سن زیر 30 سال می‌توان از لیفت صورت با لیزر استفاده کرد؟

بهتر است در این سن از تزریق بوتاکس و لیفت با نخ استفاده کنید.

5/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید