آیا چسب لیفت بینی موثر است و بینی را کوچک می‌کند؟

0
2,202
چسب لیفت بینی

زیبایی مقوله‌ی انکار ناپذیری در بین همه‌ی افراد است یکی از مواردی که در زیبایی چهره‌ی افراد موثر می‌باشد فرم و حالت بینی آن‌هاست. روش‌های مختلفی برای تغییر فرم بینی وجود دارد که یکی از موثرترین آن‌ها جراحی است اما جراحی نیز عوارض خاص خود را دارد. بعضی از افراد حاضر به انجام جراحی نیستند. پس از روش‌هایی که تهاجمی نیستند استفاده می‌کنند چسب لیفت بینی یکی از این روش‌هاست شما می‌توانید از چسب لیفت بینی برای بالا بردن و جمع کردن بینی خود استفاده کنید.

تا پایان این مقاله از سایت نوبت‌دهی پزشکی طبینجا با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در مورد چسب لیفت بینی به دست آورید.

چسب لیفت بینی چیست؟

چسب لیفت بینی یک چسب نواری شکل کاملا بی‌رنگ و شفاف است که از سیلیکون، پلاستیک پلی اتیلن، لاتکس و الیاف طبیعی ساخته می‌شود که عموما باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود. دقت کنید که چسب لیفت بینی با چسبی که بعد از جراحی بر روی بینی زده می‌شود متفاوت است.

افرادی که دارای بینی‌های گوشتی هستند می‌توانند از چسب لیفت بینی برای بالا بردن نوک بینی و جمع کردن بینی خود استفاده کنند. اما این موضوع را در نظر بگیرید که چسب لیفت بینی برای پوشاندن نواقص جزئی بینی به کار برده می‌شود و هرگز جایگزین جراحی بینی نیست.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی بهترین جراح بینی گوشتی و بهترین جراح بینی استخوانی را از سایت نوبت‌دهی پزشکی طبینجا مطالعه کنید.

نحوه استفاده از چسب لیفت بینی

مطالعه کنید: لیفت بینی با نخ

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

قبل از استفاده از چسب لیفت بینی باید صورت خود را از هر گونه آلودگی و چربی پاک کنید برای این منظور ابتدا صورت خود را با شوینده‌های مناسب شسته و سپس با استفاده از پد، تونر مخصوص پوست خود را بر روی بینی بزنید تا کاملا پوست بینی پاک شود.

 حدودا 7 الی 8 سانتی متر از چسب لیفت بینی را جدا کنید و وسط آن را درست در زیر نوک بینی قرار دهید سپس با کمک دو دست خود (شصت و انگشت اشاره) دو طرف چسب را به طرف بالا کشیده و بر روی بینی بچسبانید.

فقط در نظر داشته باشید که این کشیدگی نباید بیش از حد باشد زیرا بر روی بینی چین و چروک ایجاد می‌کند و اگر کشیدگی چسب نیز کم باشد تغییر مورد نظر بر روی بینی ایجاد نمی‌شود. برای جمع کردن پهنای بینی نیز می‌توانید حدود 5 سانتی متر از چسب لیفت بینی را جدا کنید، با کمک دست خود پره‌های بینی را جمع کنید و چسب را بر روی آن قرار دهید.

چسب لیفت بینی چه مدتی باید روی بینی باشد؟

چسب لیفت بینی را نهایتا 8 ساعت روی بینی خود نگه دارید. بیشتر از این زمان ممکن است باعث ایجاد حساسیت پوستی شود. بنابراین برای جلوگیری از این مورد بعد از برداشتن چسب لیفت بینی پوست خود را کاملا تمیز کنید تا عارضه پوستی برای شما پیش نیاید.

تاثیر چسب لیفت بینی

بهترین برندهای چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی مانند هر وسیله‌ی آرایشی و بهداشتی در برندهای متفاوتی در بازار عرضه می‌شود برای تغییر مناسب بهتر است از بهترین برند آن استفاده کنید. در ادامه‌ی این مقاله بهترین برندهای آن را به شما معرفی می‌کنیم.

1- چسب لیفت پی‌ تیپ

2- چسب لیفت پرایم ترنس

3- چسب لیفت تری‌ ام

4- چسب لیفت تری‌ دی استرانگ

5- چسب لیفت ترانسپور

6- چسب لیفت تی‌ جی مد

کلام آخر

با چسب لیفت بینی می‌توانید تغییر موقتی را در حالت و فرم بینی خود ایجاد کنید در واقع استفاده‌ی موقتی از این چسب راه حل مناسبی برای بینی‌های گوشتی و افتاده است اما اگر بینی شما نیاز به تغییر بیشتری دارد بهترین راه حل جراحی بینی است. 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌های بهترین جراح بینی مردانه، بهترین دکتر ترمیم بینی و بهترین دکتر عمل بینی را از سایت نوبت دهی پزشکی طبینجا را مطالعه کنید.

چسباندن چسب لیفت بینی

سوالات متداول درباره‌ی چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی را از کجا بخریم؟

چسب لیفت بینی را می‌توانید از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

آیا می‌توان در هنگام خواب از چسب لیفت بینی استفاده کرد؟

بله، منعی ندارد.

عوارض استفاده از چسب لیفت بینی چیست؟

در موارد نادر ممکن است حساسیت پوستی ایجاد شود که علائم آن شامل قرمزی و خارش است، در صورت مشاهده‌ی اینگونه علائم از چسب لیفت بینی استفاده نکنید.

قیمت چسب لیفت بینی در داروخانه چقدر است؟

قیمت چسب لیفت بینی کاملا مقرون به صرفه است و با توجه به برند و نوع چسب لیفت بینی قیمت متغیر است.

آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد؟

نوع و ساختار بینی هر فرد تعیین کننده‌ی تاثیر چسب لیفت بینی است، برای مثال استفاده از این چسب برای افرادی که دارای بینی‌های استخوانی و قوز دار هستند توصیه نمی‌شود چون تغییری را احساس نمی‌کنند اما افرادی که دارای بینی‌های گوشتی با ایرادات جزئی هستند می‌توانند با استفاده از چسب لیفت بینی به طور موقت به حالت دلخواه بینی خود برسند.

چگونه چسب لیفت بینی را محو کنیم؟

ساده‌ترین راه استفاده از یک کرم پودر همرنگ پوست خود است. به کمک یک بیوتی بلندر کرم پودر را بر روی پوست صورت، بینی و چسب لیفت پخش کنید.

آیا چسب لیفت بینی در داروخانه موجود است؟

بله، شما می‌توانید به راحتی از تمامی داروخانه‌ها چسب لیفت بینی را تهیه کنید.

چسب لیفت بینی بر روی بینی‌های قوزدار تاثیر دارد؟

خیر.

5/5 - (84 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید