کشیدن پوست صورت با RF

0
279
کشیدن پوست با RF

فرکانس رادیویی یک درمان محبوب سفت کننده پوست است که نتایج ضد پیری را ارائه می‌دهد. در این مقاله، مزایا و درمان‌هایی را که به صورت ترکیبی با RF کار می‌کنند را توضیح می‌‌دهیم. در میان بسیاری از نگرانی‌هایی که درمانگران و پزشکان از بیماران در طول مشاوره دریافت می‌کنند، هیچ‌یک به اندازه شلی پوست برجسته نیست. این اتفاق معروف به پیری پوست است.

در حالی که بسیاری از مراجعین تصور می‌کنند لیفت صورت با جراحی تنها راه حل است، در واقع چندین روش درمانی و فناوری غیرتهاجمی وجود دارد که می‌تواند نتایج خوبی از کشیدن پوست صورت بدون جراحی را بدون درد، از دست دادن زمان، از کار افتادگی و هزینه کمتر به دست آورد. مهم‌ترین این فناوری‌ها فرکانس رادیویی است. در واقع با جراحی، شما یک درمان انجام می‌دهید و نتایج فوری دریافت می‌کنید، اما با دستگاه‌های غیر تهاجمی، شما به همان درجه سفت شدن پوست می‌رسید اما بدون درد و ایجاد برش در صورت!

در ادامه این مقاله از سایت نوبت دهی پزشکی طبینجا به طور کامل در مورد کشیدن پوست صورت با آر اف توضیح داده ایم.

فرکانس رادیویی چیست؟

فرکانس رادیویی (RF) یک درمان محبوب است که از نوسان استفاده می‌کند. جریان‌های الکتریکی از طریق آنتن یا الکترود برای تولید امواج الکترومغناطیسی به کار می‌روند. این طول موج‌ها با سرعت نور در فضا تابش می‌کنند و می‌توانند از کمتر از یک سانتی متر تا 100 کیلومتر متغیر باشند. به دلیل این سطح فرکانس، امواج رادیویی با ساختار عصبی عضلانی تداخلی ندارند. (برخلاف جریان الکتریکی ساده) و بنابراین می‌توان با خیال راحت برای اقدامات پزشکی و زیبایی استفاده کرد.

هنگامی که فرکانس رادیویی وارد پوست می‌شود، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و یک واکنش گرمازا ایجاد می‌کند. در واقع، پوست می‌تواند تا 38 تا 40 درجه در طول درمان‌های فرکانس رادیویی گرم شود. ” این عمل، تأثیرات فیزیولوژیکی زیادی روی درم دارد که اصلی‌ترین آن سفت‌کننده و روشن‌کننده است و این به این دلیل است که واکنش حرارتی باعث انقباض کلاژن در کوتاه‌مدت و سنتز کلاژن در طولانی‌مدت می‌شود و لایه‌های زیرین را نیز سفت می‌کند. برای مطالعه بیشتر در مورد این روش جوانسازی پوست مقاله آر اف (RF) چیست و چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.

کشیدن پوست صورت با RF

درمان با RF چقدر طول می‌کشد؟

جلسات RF بین 20 تا 40 دقیقه طول می‌کشد و ممکن است نیاز به کرم بی‌حس کننده موضعی داشته باشد. تعداد درمان‌های RF مورد نیاز در یک، دوره به شلی پوست مشتری بستگی دارد. اما برای نتایج قابل مشاهده، بین سه تا پنج جلسه در یک دوره سه تا پنج ماهه کافی است. استفاده مداوم از این فناوری، حداکثر انقباض و سنتز تولید کلاژن پوست را تضمین می‌کند، حتی بر سلول‌های مقاو‌تر تأثیر می‌گذارد.

عوارض کشیدن پوست صورت با RF

به دنبال فرکانس رادیویی، بسیاری از مراجعین قرمزی را تجربه خواهند کرد، اما این قرمزی به سرعت از بین می‌رود، به خصوص با استفاده از ژل‌های خنک‌کننده و محصولات آرام‌بخش، بنابراین زمان استراحت بسیار کمی در درمان وجود دارد. در موارد نادر، گرمای شدید ناشی از آر اف می‌تواند باعث سوختگی شود. البته به تازگی دستگاه‌هایی تولید شده که خطر سوختگی را کاهش می‌دهد.

درمان RF برای چه کسانی ایده‌آل است؟

مردان و زنانی میانسالی است که علائم کاهش استحکام پوست را مشاهده می‌کنند افراد مناسبی برای RF هستند. انتخاب بیمار برای این درمان بسیار مهم است. این درمان برای افراد بالای 60 سال مناسب نیست. این درمان برای افرادی که در دهه 40 یا 50 زندگی خود هستند و به پوست خود اهمیت می‌دهند مناسب است.

درمان ترکیبی RF چیست؟

در حالی که RF به تنهایی به بازسازی بافت برای لیفت، سفت شدن و تقویت چهره کمک می‌کند، اما چین و چروک‌های عمیق را برطرف نمی‌کند. به همین دلیل است که، توصیه می‌کنیم فرکانس رادیویی همزمان با لیزر درمانی و تزریقی باشد. این درمان برای باز کردن و کاهش منافذ، رنگدانه‌ها و ضایعات عروقی مناسب است و به حجم دادن و هیدراته شدن مناطقی که دیگر کلاژن تولید نمی‌کنند، کمک می‌کند. لیزر RF یک درمان فرسایشی است که با تبخیر سطح پوست عمل می‌کند و باعث ترمیم بافت می‌شود. منافذ، رنگدانه‌های پس از التهاب و خطوط پنجه کلاغی با لیزر RF در سطوح مختلف درمان می‌شود.

جوانسازی پوست با آر اف

سفت کردن پوست با RF

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی (RF) یک درمان غیر جراحی است که برای سفت شدن پوست افتاده به کار می‌رود. این روش می‌تواند ظاهری جوان‌تر به شما بدهد. در طول سفت کردن پوست با RF از یک دستگاه الکترومغناطیسی استفاده می‌شود که گرما تولید می‌کند و تولید کلاژن، الاستین و سلول‌های جدید پوست را تحریک کند. این پروتئین‌ها به سلول‌های پوست قدرت و انعطاف بیشتری می‌دهند، در نتیجه، پوست شکل و احساس سفتی خود را باز می‌یابد. این لیفت صورت غیر جراحی افتادگی پوست را محکم و لیفت می‌کند. نتایج حاصل از لیفت با RF موقتی هستند.

مزایای استفاده از RF

رنگ، بافت و استحکام پوست را بهبود می‌بخشد.
آسیب نور خورشید را به حداقل می‌رساند.
ظاهری جوان‌تر را فراهم می‌کند.
اثرات پیری پوست مانند چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست را کاهش می‌دهد.
ایجاد تغییرات تدریجی و طبیعی در پوست.
روشی سریع و نسبتاً بدون درد.
ارزان‌تر و غیرتهاجمی‌تر از سایر روش‌های زیبایی.
بدون لایه‌برداری از پوست یا جای زخم.

مراقبت‌های بعد از انجام RF

بسته به اندازه ناحیه درمان، بهبودی شما باید آسان باشد. ممکن است بتوانید پس از درمان به سر کار بازگردید و در عرض یک روز فعالیتهای خود را از سر بگیرید. اما در صورتی که قرمزی و تورم پوست شما چند روز ادامه داشته باشد و تغییراتی در پوست شما ایجاد شود، حتما باید به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

آیا روش‌های پوستی با فرکانس رادیویی خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهند؟

سازمان جهانی بهداشت (WHO) امواج فرکانس رادیویی را سرطان‌زا می‌داند. این بدان معنی است که آن‌ها ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند. با این حال، مطالعات ارتباطی بین امواج فرکانس رادیویی و سرطان در افراد پیدا نکرده‌اند. مایکروویو، تلویزیون‌ها، کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند از امواج فرکانس رادیویی استفاده می‌کنند. امواج فرکانس رادیویی برای عمل‌های زیبایی پوست بسیار کم است. در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد این درمان پوستی خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

نتیجه کشیدن پوست صورت با RF چقدر ماندگاری دارد؟

نتایج معمولاً سال‌ها و به‌طور متوسط 18 تا 24 ماه باقی می‌ماند.

آر اف کامل صورت چقدر زمان می‌برد؟

آر اف یک روش سرپایی است که بسته به ناحیه و طرح درمانی حدود یک ساعت در هر جلسه طول می‌کشد.

آیا در دوره بارداری می‌توانم آر اف انجام دهم؟

در صورت صلاح‌دید پزشک شاید بتوانید آر اف انجام دهید.

5/5 - (9 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید