معرفی بهترین دکتر زاویه‌ سازی صورت

0
1,119
بهترین دکتر زاویه سازی صورت

همه‌ی ما در طول زندگی خود به دنبال زیبایی و جذابیت بیشتر هستیم یکی از مهمترین عناصری که در زیبایی تاثیر زیادی دارد چهره‌ی ماست. با توجه به معیارهای زیبایی شناختی، داشتن صورتی زاویه‌دار (V شکل) و وجود تناسب بین اعضای صورت، شما را زیباتر نشان می‌دهد که این امر به شدت مورد استقبال خانم‌ها و حتی آقایان هم قرار گرفته است.

اما دقت کنید همانطور که صورت زیبا نقش زیادی در افزایش اعتماد به نفس و حس رضایت نسبت به خود را دارد اگر اشتباهی در حین زاویه‌دار کردن صورت رخ دهد ممکن است دیگر جبران پذیر نباشد پس باید پزشک خود را با دقت انتخاب کنید. با ما تا پایان این مقاله از سایت طبینجا همراه باشید تا نکات لازم درباره‌ی زاوایه‌دار کردن صورت و انتخاب بهترین دکتر زاویه سازی صورت را دریافت کنید.

ویژگی بهترین دکتر برای زاویه سازی صورت چیست؟

  • دارای مدرک جراحی پلاستیک، تخصص زیبایی و یا پوست باشد.
  • بهترین دکتر زاویه سازی صورت باید قبل از زاویه‌ سازی جلسه مشاوره با شما داشته باشد تا هم سلیقه‌ی شما را در نظر بگیرد و هم نکات لازم، قبل و بعد از زاویه سازی را تذکر دهد.
  • باید دارای اخلاق حرفه‌ای باشد تا هزینه‌ی اضافی‌ای از شما دریافت نکند و هم‌چنین اگر صورت شما نیازی به زاویه سازی ندارد منصرفتان کند.
  • با توجه به نوع و شکل صورت زیباجو بهترین روش زاویه سازی را پیشنهاد دهد.

زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه سازی صورت با هدف اصلاح ایرادات صورت، ایجاد تناسب بین اجزای صورت و در نهایت داشتن صورتی به شکل V است. زاویه سازی برای برجسته کردن استخوان گونه‌ها و چانه، اصلاح زاویه بینی و پهن کردن خط فک به کار می‌رود. شما با این روش می‌توانید به چهره‌ی دلخواه خود برسید.

بهترین دکتر برای زاویه سازی صورت

پیشنهاد مطالعه: بهترین دکتر جراحی غبغب | لیفت صورت در خانه

زاویه سازی صورت توسط بهترین دکتر زاویه سازی چگونه انجام می‌شود؟

زاویه سازی صورت با روش‌های مختلفی قابل انجام است اینکه کدام روش برای شما مناسب‌تر است بستگی به نظر پزشک دارد. پزشک با توجه به حالت صورت و گردن شما بهترین روش را پیشنهاد می‌دهد پس باید به بهترین دکتر برای زاویه سازی صورت خود اعتماد کنید.

انواع روش‌های زاویه‌سازی صورت

1-   تزریق ژل (موقت)

2-   تزریق چربی (تقریبا دائمی)

3-   زاویه سازی صورت با نخ (موقت)

4-   تزریق بوتاکس (موقت)

5-   جراحی (دائمی)

6-   هایفوتراپی (موقت) (بهترین دکتر هایفوتراپی)

در ادامه به توضیح مختصری از این روش‌ها می‌پردازیم.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

یک روش غیر تهاجمی، موقتی و بدون دوره‌ی نقاهت است  که همراه با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. از تزریق ژل می‌توان برای پر کردن شقیقه‌ها، برجسته کردن گونه و چانه و پهن‌تر کردن و زاویه سازی خط فک استفاده کرد.

ماندگاری ژل‌ها از 6 ماه تا 2 سال است و بعد از آن جذب بدن می‌شوند اما نگران نباشید هیچ آسیبی به بدن شما نمی‌رسانند چون حاوی موادی هستند که سازگاری کاملی با بدن دارند در صورت نیاز می‌توانید تزریق ژل را دوباره تکرار کنید.

بعد از تزریق ژل ممکن است صورت شما ورم کند برای رفع آن از کمپرس یخ استفاده کنید. به مدت 48 ساعت به هیچ عنوان به صورت خود دست و حتی آب نزنید چون امکان جابه‌جایی ژل وجود دارد. و بعد از گذشت 2 روز می‌توانید از مواد آرایشی استفاده کنید.

سعی کنید در 2 هفته‌ی اول  در برابر گرمای زیاد مثل آفتاب مستقیم، سونا و سولار قرار نگیرید.در رژیم غذایی خود مواد غذایی تند و پر ادویه را حذف کنید به جای آن از مایعات و سبزیجات تازه استفاده کنید.

بهترین دکتر کانتورینگ صورت

پیشنهاد مطالعه: عوارض زاویه ‎‌سازی صورت

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

یک روش غیر تهاجمی، تقریبا ماندگار و بدون دوره‌ی نقاهت می‌باشد در این روش نیز مانند تزریق ژل از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند. در تزریق چربی،  چربی قسمت‌های مختلف بدن فرد (مانند چربی شکم، پهلوها، باسن و یا ران پا) را می‌گیرند و قسمت‌های خالی صورت را پر می‌کنند تا زاویه سازی در صورت ایجاد شود.

به طور نرمال در طی یکسال در حدود 50 تا 70 درصد چربی تزریق شده، جذب بدن می‌شود که چون از چربی خود فرد است هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. بعد از جذب، در صورت نیاز شما می‌توانید دوباره چربی تزریق کنید ولی در دوره‌ی دوم صورت شما میزان کمتری از چربی را نیاز دارد.

مواردی که باید بعد از تزریق چربی رعایت کنید

  • بعد از تزریق چربی، ورم و کبودی به وجود می‌آید که با گذاشتن کمپرس یخ بعد از چند روز از بین می‌رود.
  • از استعمال دخانیات به مدت 1 هفته خودداری کنید.
  • در 3 روز ابتدایی از لوازم آرایشی، شستشو و دست زدن به صورت بپرهیزید.
  • ممکن است بهترین دکتر زاویه سازی صورت برای جلوگیری از عفونت احتمالی برای شما آنتی بیوتیک تجویز کند حتما تهیه کنید و آن را دقیقا سر ساعت مشخص شده مصرف کنید.

زاویه سازی صورت با نخ

این مطلب را می‌توانید در مقاله بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در سایت طبینجا دنبال کنید.

زاویه سازی صورت با تزریق بوتاکس

 استفاده از بوتاکس در لاغر کردن و زاویه سازی صورت یکی از روش‌های پرطرفدار است.

سم بوتولونیوم  (Botulinum toxin) یا همان بوتاکس نوعی سم است که برای فلج کردن موقتی عضلات صورت به کار می‌رود. برای داشتن صورتی زاویه‌دار،  بوتاکس را به عضلات مسئول جویدن در دو طرف صورت تزریق می‌کنند تا هم حجم عضلات را کم کند و هم خط فک صورت  باریک شود.این روش عموما بدون درد یا همراه با درد کم هست پس ممکن است پزشک حتی از بی‌حسی نیز استفاده نکند.

اثرات بوتاکس را می‌توانید حداکثر 6 هفته بعد از تزریق مشاهده کنید و میزان ماندگاری آن نیز بین 6 ماه تا 18 ماه است. این روش مراقبت خاصی نیاز ندارد فقط اینکه در 24 ساعت اول تا حد ممکن  به صورت خود دست  و حتی آب نزنید. این روش به ویژه برای افرادی که دارای فک مربعی و عضلات جویدنی (ماستر) برجسته هستند مناسب می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر تزریق بوتاکس را مطالعه کنید.

زاویه سازی صورت با جراحی

 جراحی یک روش دائمی و تهاجمی است و برای کسانی مناسب است که مشکلی با جراحی ندارند.

در این روش مراجعه کننده تحت بیهوشی عمومی قرار می‌گیرد و قسمت‌هایی از صورت که مشخص شده برش داده می‌شود تا اقدامات لازم (برای مثال کوچک کردن فک‌های بزرگ، کوچک کردن چانه‌های بزرگ و یا استفاده از پرتز برای خوش فرم‌ کردن فک) را انجام دهند و صورت زاویه‌ی دلخواه را به دست آورد، در نهایت برش‌ها را بخیه می‌زنند.

در این روش طبق نظر بهترین دکتر زاویه سازی صورت، ممکن است از ژل نیز برای قسمت‌های مورد نیاز مثل پر کردن شقیقه‌ها، از بین بردن خط لبخند ویا برجسته کردن گونه‌ها استفاده شود.

بعد از جراحی قطعا دچار ورم و کبودی می‌شوید که برای برطرف شدن از کمپرس یخ استفاده کنید.

برای جلوگیری از عفونت آنتی‌بیوتیک تجویز شده را مصرف کنید.

نگران جای بخیه و اسکار زخم نباشید با مصرف پماد‌ها و کرم‌های مخصوص از بین می‌روند.

جراحی نسبت به سایر روش‌های زاویه سازی دارای دوره‌ی نقاهت می‌باشد برای کوتاه‌تر شدن این دوره مصرف مایعات و سبزیجات تازه را افزایش دهید و از دخانیات و الکل دوری کنید.   

بهترین پزشک زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت با هایفوتراپی

 هایفوتراپی از نوین‌ترین روش‌های غیر تهاجمی زاویه سازی است. یکی از دلایلی که هایفوتراپی جز محبوب‌ترین روش‌هاست این می‌باشد که هایفوتراپی به جز قرمزی پوست و سوزش ( که حداقل بعد از 24 ساعت از بین می‌رود) عارضه‌ی خاص دیگری ندارد و شما می‌توانید به فعالیت‌های روزمره‌ی خود بدون نگرانی بپردازید.

 پزشک ابتدا صورت را بی‌حس می‌کند و سپس از دستگاه هایفوتراپی استفاده می‌کند. اساس این روش استفاده از امواج متمرکز فراصوتی است که باعث حرارتی در لایه‌های پوست می‌شود که هم کلاژن سازی را افزایش می‌دهد (کاهش روند پیری و چین و چروک‌های سطحی پوست) و هم حرارت باعث مرگ سلولی، سلول‌های چربی واقع در ناحیه‌های مورد نظر می‌شود.

ماندگاری این روش بین 1 تا 2 سال است.

تا 1 هفته بعد از هایفوتراپی از گرفتن دوش آب داغ، سونا و جکوزی، استعمال دخانیات، مصرف الکل، استفاده از لوازم آرایشی، نور مستقیم آفتاب، خاراندن و اصلاح صورت خودداری کنید.

برای کاهش قرمزی و سوزش در 24 ساعت اول حتما از کمپرس یخ استفاده کنید.

در طول روز حتما از ضد آفتاب‌های مناسب پوست خود استفاده کنید.

هفته‌ی اول بعد از هایفوتراپی مصرف آب و مایعات را زیاد کنید.

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم روش‌های مختلفی برای زاویه ‌سازی صورت وجود دارد که در نهایت این بهترین دکتر برای زاویه سازی صورت است که تعیین می‌کند کدام روش برای شما مناسب‌تر است.

هر کدام از روش‌های ذکر شده عوارض کم یا زیادی دارند که این عوارض در هر روشی برای تغییر صورت وجود دارد و غیر قابل انکار است اما بعضی از عوارض خطرناک و حتی ممکن است غیرقابل برگشت باشد پس در انتخاب پزشک خود دقت کنید.

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

هزینه زاویه سازی ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 ⭐دستمزد جراح    ⭐هزینه کلینیک و یا بیمارستان
⭐اگر جراحی با بیهوشی باشد، هزینه بیهوشی ⭐بسته به اینکه کدام روش زاویه سازی برای شما مناسب‌تر است قیمت متغیر است.
⭐در صورت لزوم هزینه آزمایش و دارو ⭐در صورت نیاز انجام دوباره‌ی روش‌های موقتی

 

بهترین جراح زاویه سازی صورت

پیشنهاد مطالعه: مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس 

کلام آخر:

صورت اولین قسمت از بدن هر فرد است که مورد توجه قرار می‌گیرد و همه‌ی افراد تمایل به داشتن صورتی زیبا دارند. اما در بعضی مواقع بر اثر افزایش سن، حادثه ویا به صورت مادرزادی ممکن است فرد از صورت خود ناراضی باشد.زاویه سازی از جمله روش‌هایی است که می‌تواند اینگونه مشکلات را رفع کند.

ما در این مقاله از سایت طبینجا سعی کردیم به تمامی سوالات احتمالی شما درباره‌ی زاویه سازی صورت و انتخاب بهترین دکتر زاویه سازی صورت پاسخ دهیم.

سوالات متداول درباره‌ی زاویه سازی صورت

آیا زاویه سازی صورت با هایفوتراپی درد دارد؟

در اکثر مواقع خیر، اما در بعضی از افراد به دلیل داشتن پوست حساس ممکن است درد خفیفی را در حین هایفوتراپی و یا بعد از آن وقتی به صورت خود دست می‌زنند احساس کنند، که این امر طبیعی است بعد از چند روز از بین می‌رود.

سن مناسب افراد برای زاویه سازی صورت چه سنی است؟

20 سال به بالا زیرا صورت افراد شکل گرفته و دیگر تغییری نمی‌کند، ولی عموما افراد بالای 30 سال مایل به زاویه سازی صورت هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید