لیفت صورت با نخ یا هایفو؟

0
593
لیفت صورت با نخ یا هایفو

چه ژنتیک را مقصر بدانید چه نیروی جاذبه زمین، افتادگی و شلی پوست صورت بعد از 20 سالگی یک امر کاملا طبیعی است. افتادگی گونه‌ها، بینی، فک و آویزان شدن خط فک از رایج‌ترین نگرانی‌هایی هستند که دوست دارید آن‌ها را برطرف کنید. در مقایسه با روش‌هایی مانند: جراحی لیفت صورت، لیفت با نخ، درمان‌های لیزری، فرکانس رادیویی یا همان RF، هایفو به عنوان درمان‌ ایمن‌تر و محبوب‌تر برای درمان و برطرف کردن شلی پوست پیشنهاد می‌شود. همراه ما در این مقاله از سایت نوبت دهی پزشکی باشید تا در مورد مزایا و معایب این درمان‌ها بیشتر بدانیم.

لیفت صورت با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ، به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی پیشنهاد می‌شود که با قرار دادن بخیه‌هایی ظریف و موقت در پوست صورت انجام می‌گیرد. نحوه انجام دادن لیفت با نخ بسیار ساده است. پزشک متخصص، یک سری نخ بخیه ظریف را به طور موقت در زیر پوست قرار می‌دهد  تا به کشیدن یا “بلند کردن” پوست شل به سمت بالا کمک کند. نخ هایی که در نواحی مانند گونه ها یا بینی قرار می‌گیرند به عقب کشیدن پوست شل کمک می‌کنند و ظاهری سفت‌تر به صورت می‌بخشند.

لیفت صورت با نخ بهتره یا هایفو؟

حتما مطالعه کنید: بهترین جراح لیفت صورت

مزایای لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ باعث صرفه جویی در زمان می‌شود

 این روش در بیشترین حالت خود حدود یک ساعت زمان نیاز دارد و مراجعه کننده احتیاجی ندارد تا یک روز کامل خود را به این کار اختصاص دهد.

لیفت با نخ روش غیر تهاجمی است

 در لیفت صورت با نخ، هیچ بریدگی عمیقی در کار نیست.

لیفت با نخ درد کمی دارد

 از آنجایی که این یک روش غیر تهاجمی است، درد نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

لیفت با نخ دوران نقاهت کوتاه مدتی دارد

بعد از لیفت صورت با نخ ممکن است دچار تورم یا قرمزی خفیف شوید که معمولاً پس از سه تا پنج روز فروکش می‌کند.

لیفت صورت با نخ نیاز به بی‌حسی موضعی دارد

 این روش نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. بنابراین برای اکثر افراد بی‌خطر است و نیازی نیست که شخص دیگری به عنوان همراه، بعد از انجام دادن لیفت با نخ کنار بیمار باشد.

لیفت صورت با نخ

مطالعه کنید: بهترین نوع نخ لیفت صورت

معایب لیفت با نخ چیست؟

نتیجه لیفت صورت با نخ کوتاه مدت است

 اثرات لیفت با نخ نهایتا دو سال ماندگاری دارد و بعد از کم شدن اثرات نخ، پوست مجددا شل می‌شود و نیاز به تمدید لیفت با نخ است.

لیفت با نخ در افراد مسن تاثیر کمتری دارد

لیفت صورت با نخ، برای پیشگیری و درمان علائم اولیه پیری ایده‌آل است. اما برای افرادی که سن بالایی دارند ممکن است چندان رضایت بخش نباشد.

 گران بودن لیفت صورت با نخ

 لیفت صورت با نخ از روش‌های گران قیمت جوان‌سازی پوست است.

وجود عوارض لیفت صورت با نخ

 اگرچه لیفت با نخ عمل غیر تهاجمی در نظر گرفته می‌شود، اما عوارضی مانند کبودی، شکستن نخ، تب و عفونت وجود دارد. حتی با استفاده از بی حسی‌های موضعی، برخی از بیماران ممکن است همچنان درد را در حین یا بعد از عمل تجربه کنند.

قرار دادن نخ در پوست

 بسیاری از بیماران تمایلی به وارد کردن مواد مصنوعی به بدن خود را ندارند. پس از وارد کردن هر ماده خارجی به زیر پوست، بدن آن را پس زده و در نتیجه واکنشی برای از بین بردن جسم خارجی نشان می‌دهد.

عواقب مکرر درمان با نخ

در برخی بیماران، قرار دادن مکرر نخ در صورت آنها مطلوب نیست. این نخ‌ها گاهی اوقات می‌توانند باعث گودی و عدم تقارن سطح پوست شوند. به همین ترتیب، اگر نخ‌ها به درستی قرار نگیرند، ممکن است مانند بخیه‌های معمولی جوش بخورند.

لیفتینگ پوست با هایفو

پوست، توسط رباط‌ها چسبیده و نگه داشته می‌شود. با افزایش سن، نیروی جاذبه، پوست را از جمله بینی به سمت پایین می‌کشد و باعث می‌شود این رباط‌ها بلند شوند و پوست ما افتاده به نظر برسد. اما وقتی این رباط‌ها را کوتاه می‌کنیم، پوست بالا کشیده می‌شود و پوست ما را سفت‌تر می‌کند. روش لیفت پوست HIFU با بلند کردن پوست به افزودن جوانی از دست رفته کمک می‌کند. شناخته شده‌ترین دستگاه HIFU Ulthera است. این درمان در حالی که ایمنی پوست و بافت‌های اطراف آن را تضمین می‌کند، روی بافت‌های عمیق‌تر عمل می‌کند.

درمان لیفتینگ پوست HIFU رباط‌ها را سفت می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و شلی پوست را کاهش می‌دهد. این روش همچنین با تولید کلاژن و پروتئین‌های الاستین جدید استحکام پوست را بازسازی می‌کند و فرآیند ترمیم را تحریک می‌کند. درمان‌های RF و هایفو مکمل یکدیگر هستند تا به لیفت صورت شما به صورت ایمن و موثر بدون درد یا از کار افتادگی کمک کنند.

لیفت صورت با هایفو بهتره یا نخ؟

پیشنهاد مطالعه: بهترین دکتر هایفوتراپی

مزایای HIFU صورت چیست؟

عدم ورود جسم خارجی به پوست

 اثری از جای سوزن و بریدگی وجود ندارد. در نتیجه، کبودی، تورم، عفونت و عوارض کمتری خواهید داشت.

بدون نیاز به بیهوشی

 روش‌های غیرتهاجمی لیفت صورت بدون درد هستند و نیازی به تزریق بی حسی ندارند. حداکثر ممکن است بیمار نیاز به استفاده از بی حس کننده موضعی داشته باشد.

بدون دوره نقاهت

 بیماران می‌توانند بلافاصله پس از انجام عمل به روال روزانه خود بازگردند.

ظاهر طبیعی تری دارد

 این روش باعث تولید کلاژن طبیعی در بدن می‌شود تا به لیفت و سفت شدن پوست شما کمک کند.

بهبود کیفیت پوست

 این روش انرژی تولید کلاژن را افزایش می‌دهد که به پوست، رنگ و بافت بهتری می‌بخشد. همچنین به کاهش چین و چروک و سفت کردن پوست کمک می‌کند.

معایب لیفت صورت با HIFU

هایفوتراپی هم مثل تمام پروسه‌های زیبایی دیگر دارای عوارض است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دکتر لیفت صورت با نخ

عوارض HIFU صورت چیست؟

قرمز شدن پوست

تورم و قرمزی پوست یکی از عوارض هایفوتراپی است. اما جای نگرانی وجود ندارد و بعد از 24 ساعت برطرف می‌شود.

بی حسی پوست

بی‌حسی پوست ممکن است مدت زیادی بعد از هایفوتراپی همراه بیمار بماند. امواج هایفو ممکن است به اعصاب و سلول‌های زیری پوست آسیب برسانند و منجر به بی‌حسی شوند و این بی‌حسی حداقل تا دو هفته همراه بیمار می‌ماند.

لیفت با هایفو

مطالعه کنید: لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟ | کشیدن پوست صورت بدون جراحی

سوالات متداول 

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

برای افراد بین 30 تا 70 سال مناسب است.

هایفوتراپی چقدر طول می‌کشد؟

بین 30 الی 90 دقیقه طول می‌کشد.

نتیجه هایفوتراپی بعد از چند وقت مشخص می‌شود؟

از همان روزهای اول بعد از درمان تغییر ایجاد می‌شود، اما برای دیدن نتیجه کامل باید دو الی سه ماه زمان بدهید.

5/5 - (7 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید