مراقبت های پوستی

انتخاب محصولات پوستی مطابق با نوع پوست

مراقبت های پوستی یکی از حوزه های مورد بحث و پر طرفدار این روزهاست. با وجود سبک زندگی مدرن، خطرات بسیاری سلامت انسان، از جمله سلامت پوست را تهدید می کند. از سوی دیگر، پیشرفت در تمامی زمینه ها امکان مراقبت های پوستی هرچه بیشتر و بهتر را نیز به انسان داده در این مقاله به بررسی اهمیت مشاوره آنلاین پوست میپردازیم.

با وجوده هزاران برند محصولات آرایشی و بهداشتی پوستی در بازار، انتخاب گزینه مناسب مطابق با نوع پوست و سبک یا حتی محل زندگی، امری دشوار و مهم است. مراجعه به پزشک و بهره مندی از یک متخصص پوست مناسب، دیگر نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه شود.

اهمیت مشاوره پوستی آنلاین

با وجود زندگی های پر مشغله و همچنین بعد از همه گیری ویروس کرونا در جهان، خدمات تلفنی و مشاوره آنلاین متخصصان پوست، طرفداران بیشتری پیدا کرده.

در وهله اول باید با حوزه کاری متخصص پوست و مو آشنا شد. وظیفه چنین متخصصی راهنمایی و ارائه اطلاعات آرایشی ارائه نسخه و تجویز دارو برای درمان اوناع عارضه های پوستی و توضیح درباره برندهای مختلف زیبایی و مراقبتی و نحوه مصرف آن ها است.

هنگام برقراری مشاوره آنلاین پوست، می بایست اطلاعات کافی در خصوص روتین پوستی، سبک زندگی، میزان خواب، نوع تغذیه، وضعیت سلامتی، محل زندگی، محصولات و داروهای مصرفی  خود را در اختیار متخصص پوست بگذارید.

ارائه چنین اطلاعات دقیقی بسیار مهم است.
به عنوان مثال محصولاتی که مناسب استفاده در هوای مرطوب هستند با محصولات مناسب هوای خشک هستند تفاوت و اثر بخشی بسیار متفاوتی دارند.

همچنین محصولات و داروی تجویزی برای فرد 18 ساله متفاوت از یک فرد 40 ساله است و از این رو  نمی توان تجویزهای مجلات پزشکی را برای همگان تعمیم داد؛ از این رو مشاوره آنلاین با متخصص پوست اهمیت بسیار زیادی در انتخاب محصول مناسب و روتین مراقبت پوستی دارد.

مشاوره آنلاین پوست

 

نقش مراقبت های پوستی در زندگی افراد

مراقبت پوستی در زندگی افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. پوست با ارزش ترین دارایی انسان است که همیشه و تا آخر عمر همراه او و در برابر چشمان او خواهد بود. از این رو صرف هزینه و کسب اطلاعات کافی در خصوص مراقبت از آن یکی از امور حیاتی زندگی تلقی می شود.

با توجه به هزینه های نسبتا بالای محصولات مراقبت پوست، انتخاب محصول درست و کارآمد نیز باید در دستور کار روتین پوستی قرار گیرد. این برنامه روتین پوستی در ساعات روز متفاوت است. برنامه صبح همان برنامه ای نیست که در طی روز و یا پیش از خواب اجرا می شود.

از این رو، باید دقت داشت تا چه محصولی در چه زمانی مصرف می شود. میزان مصرف محصولات نیز مهم هستند. نمی توان هر مقدار کرم مرطوب کننده و یا دور چشم را استفاده کرد. کسب چنین اطلاعات جزئی و در عین حال مهمی از مشاور، می تواند به مراقبت مناسب تر و کسب نتیجه بهتری منجر شود.

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصص پوست و مو ما مشاوره بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید