با 7 تقویت ‌کننده طبیعی میل جنسی آشنا شوید

0
1,952
559017.jpeg alt_text
559017.jpeg caption

در یک رابطه جنسی لذت بخش برای هر دو طرف، فاکتور سلامت بدنی یکی از ویژگی های مهم می باشد. بنابراین بهتر است مردان و زنان با استفاده از مواد غذایی طبیعی قوای جنسی خود را تقویت نمایند.

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

برخی استفاده از مکمل های غذایی به صورت مصرف قرص و یا سایر اشکال دارویی را بدین منظور ترجیح می دهند. اما روش های طبیعی زیادی وجود دارند که می توانند با حداقل عوارض جانبی ناخواسته موثر واقع شوند. البته برخی از حقایق درست و نادرست با هم ترکیب شده که باید در چنین مواردی دقت لازمه به عمل آید مانند:

زعفران. این ماده تاثیری در افزایش تعداد اسپرم ندارد ولی به بهبود کیفیت اسپرم کمک کرده و میل جنسی را افزایش می‌دهد.

شنبلیله. استفاده از شنبلیله می‌تواند باعث افزایش هورمون تستسترون و میل جنسی در آقایان شود.

رازیانه. استفاده از رازیانه برای افزایش میل جنسیِ زنان در مصر باستان هم رواج داشته است.

میخک. گیاه میخک باعث افزایش جریان خون و دمای بدن می‌شود و سطح تستسترون و میل جنسی را در آقایان بیشتر می‌کند.

سیر. سطح بالای ماده آلیسین در سیر می تواند جریان خون به اندام‌ها را بیشتر کرده و با طبع گرمی که دارد قوای جنسی را تقویت می‌کند.

جینسینگ. سال‌هاست که جینسینگ به عنوان تقویت کننده قوای جنسی شناخته شده است. این گیاه به رفع اختلالات عملکرد جنسی آقایان کمک می‌کند.

ریحان. گیاه جریان خون را افزاش داده و باعث تقویت میل جنسی و قوای باروری می‌شود.

شکلات تلخ. محققان توصیه می کنند که از این خوراکی برای بالا بردن سطح هورمون شادی آور یا سروتونین استفاده گردد. از طرف مصرف شکلات تلخ قبل از رابطه جنسی می تواند انرژی شما را افزایش دهد.

کرفس. گیاهان با برگ سبز رنگ می توانند موادی را در ترشحات بدنی مانند عرق آزاد کنند که زنان را به سمت خود جلب می کند.

دانه چیا. این دانه ها بسیار شبیه به دانه های تخم شربتی با تفاوت بسیار می باشد. این دانه ها حاوی مقادیر بالایی از پروتئین و چربی می باشند که می توانند انرژی بدن را به خوبی به منظور تقویت قوای جنسی تامین نمایند.

آووکادو. از جمله ویتامین برای تقویت قوای جنسی مردان، ویتامین های خانواده ب می باشد که می تواند جریان خون را به آلت تناسلی افزایش دهد.

آیا شما هم مواد غذایی مشابهی با خاصیت تقویت قوای جنسی می‌شناسید؟

اگر برای دریافت یک برنامه غذایی نیازمند راهنمایی هستید، هم اکنون می توانید از متخصصین تغذیه طبینجا وقت ویزیت اینترنتی خود را دریافت نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید