تغذیه مناسب برای افزایش میل جنسی

0
3,087
317208.jpeg alt_text
317208.jpeg caption

تغذیه مناسب برای افزایش میل جنسی

مصرف برخی از خوراکی ها و موادغذایی باعث تقویت میل جنسی و بهبود رابطه جنسی می شود. بنابراین توصیه می شود به جای استفاده از داروهای تقویت کننده میل جنسی، که امروزه تبلیغات گسترده ای در این زمینه صورت می گیرد، از خوراکی های مفید و طبیعی که عوارضی ندارند استفاده کنید. به طور کلی مصرف خوراکی های حاوی ویتامین A، B، C، E، روی، منیزیم و امگا 3، موجب تقویت قوای جنسی می شوند. در ادامه به معرفی خوراکی هایی که موجب تقویت قدرت جنسی می شود پرداخته شده است:

 

هندوانه

این میوه حاوی ترکیبی به نام ال – سیترولین است که در بدن به ال – آرژنین تبدیل شده و با تولید نیتریک اکسید، موجب خونرسانی بیشتر به آلت تناسلی، تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی مردان می شود.

 

فلفل 

این ماده غذایی حاوی ترکیبی به نام کپسایسین است که باعث افزایش متابولیسم بدن، افزایش ضربان قلب و بالا رفتن میل جنسی می شود.

 

سیب 

این میوه به دلیل داشتن ترکیبی به نام کورستین، موجب تقویت قوای جنسی می شود. این ماده با کمک به تولید میتوکندری های جدید، موجب افزایش ظرفیت اکسیداتیو و افزایش اکسیژن در دسترس ماهیچه ها می شود. علاوه بر این، کورستین مانع از انتشار کورتیزون و شکستگی عضلات می شود. بنابراین بدون احساس درد و خستگی می توانید رابطه جنسی طولانی تری داشته باشید.

 

تغذیه مناسب برای افزایش میل جنسی

 

زنجبیل

 از آنجایی که مصرف زنجبیل موجب بهبود جریان خون و سلامت  شریان ها می شود، به سلامتی قلب کمک کرده و به دلیل بهبود خونرسانی، موجب تقویت توان جنسی می شود.

 

ماهی سالمون

 ماهی ها منابع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که باعث تولید نیتریک اکسید، افزایش جریان خون به آلت تناسلی و در نتیجه بهبود نعوظ می شوند.

 

موز

 این میوه به دلیل داشتن پتاسیم و تأمین انرژی، باعث آرامش عضلات شده و از بروز اسپاسم عضلانی در رابطه جنسی، که ممکن است مانع از برقراری رابطه شود، جلوگیری می کند.

 

جو دوسر

 مصرف این ماده غذایی به ویژه در وعده صبحانه، به دلیل داشتن ال – آرژنین، موجب بهبود نعوظ می شود. همچنین مصرف جوی دوسر، باعث کاهش کلسترول خون شده و از بروز آترواسکلروز و مشکلات قلبی جلوگیری کرده، و موجب بهبود قدرت جنسی می شود.

 

سیر

مصرف سیر از بروز مشکلات قلبی عروقی جلوگیری می کند و به دلیل سلامت شریان های آلت تناسلی، نعوظ و قدرت جنسی فرد تقویت می شود.

 

آجیل

آجیل هایی همچون پسته، بادام زمینی و گردو، به دلیل داشتن ال – آرینین به تولید نیتریک اکسید کمک کرده و موجب بهبود نعوظ در مردان می شود. علاوه بر این، منیزیم موجود در این خوراکی ها، باعث افزایش انرژی و توان می شود. از سوی دیگر، چربی های سالم موجود در این مواد غذایی، باعث کاهش کلسترول و بهبود گردش خون در بدن و در نتیجه تسهیل خونرسانی به آلت تناسلی و حفظ نعوظ برای مدت بیشتر می شود.

 

آب انار

براساس تحقیقات صورت گرفته، آب انار حاوی آنتی اکسیدا ن هایی است که موجب بهبود جریان خون و رفع اختلالات نعوظ می شود. علاوه بر این، در مطالعات حیوانی، استفاده از آب انار موجب طولانی  شدن زمان نعوظ شده است.

 

چغندر قند

 مصرف این ماده غذایی به دلیل داشتن نیترات، باعث بهبود جریان خون و خونرسانی بیشتر به اندام های پایینی و بهبود توان جنسی می شود.

 

اسفناج

 این سبزی به دلیل داشتن مقادیر بالای آرژنین، موجب تولید نتیریک اکسید و در نتیجه بهبود نعوظ می شود.

 

آووکادو 

 این میوه به دلیل داشتن ویتامین های B، باعث کاهش استرس و اضطراب، و افزایش میل جنسی می شود. علاوه بر این، وجود چربی مونوس در این میوه، باعث بهبود جریان خون و خونرسانی بیشتر به آلت تناسلی می شود.

 

دانه های کدو تنبل

 این دانه ها حاوی روی و منیزیم هستند که باعث افزایش میزان تستوسترون می شوند. علاوه بر این، اسیدهای چرب غیراشباع موجود در این دانه ها، حاوی پروستاگلندین هستند که باعث افزایش هورمون های جنسی، و در نتیجه تقویت میل و توان جنسی می شود.

 

انجیر

 این میوه که در طب سنتی نیز تقویت کننده قوای جنسی نامیده می شود، به دلیل داشتن اسیدهای آمینه فراوان، موجب افزایش میل جنسی می شود.

 

کرفس

 مصرف کرفس، اسفناج، بروکلی و سبزیجات سبزبرگ دیگر، موجب ترشح هورمونی در بدن مردان می شود که زنان را جذب زنان می کند. مطالعات صورت گرفته نیز اثر این مواد بر افزایش میل جنسی را به اثبات رسانده است

 

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصص تغذیه  ما نوبت بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید