روش های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

0
3,760
129442.jpeg alt_text
129442.jpeg caption

آلت افراد مختلف طول و شکل های متفاوتی دارند. در مطالعه ای که در سال 2104 بر روی 15521 مرد انجام شد طول میانگین آلت در حالت شل 9.16 سانتی متر و قطر میانگین آن 9.31 سانتی متر بود. طول میانگین آلت نعوظ یافته 13.12 و قطر میانگین آن پس از نعوظ 11.6 بود. 5 درصد مردان آلت نعوظ یافته بزرگتر از 16 سانتی متر و 5 درصد آنها آلت نعوظ یافته کمتر از 10 سانتی متر دارند. اگر طول آلت نعوظ یافته فرد از 7.5 سانتی متر بزرگتر باشد، فرد مشکلی در رابطه جنسی نخواهد داشت. اما اگر از این سایز کوچکتر باشد فرد کاندید جراحی بزرگسازی آلت است. 

روش جراحی بزرگ کردن آلت

جراحی بزرگ کردن آلت با دو روش انجام می گیرد.

  • روش اول : تزریق چربی

در این روش که بیشتر جهت افزایش قطر آلت انجام می گیرد، سلول های چربی به داخل آلت تزریق می شود. عوارض این جراحی شامل تورم و از فرم افتادن آلت است. در موارد شدید حتی می تواند موجب نکروز شدن آلت شود که نیاز به برداشتن آلت خواهد بود. اخیرا این جراحی با متد جدیدتری انجام می شود که ریسک آن پایینتر و نتیجه آن بهتر خواهد بود. در روش جدید بافت چربی ( گرافت) از قسمتی از بدن برداشته شده و به آلت منتقل می گردد. در این روش جدید بطور میانگین 2 تا 3 سانت به قطر آلت در عرض یکسال افزوده خواهد شد. اگرچه پس از جراحی به مرور زمان ممکن است قطر بین 20 تا 80 درصد مجددا کاهش یابد و بنابراین به جراحی های بعدی برای رسیدن به هدف درمانی نیاز است. برخی از مراکز جراحی از تزریق ژل یا سیلیکون هم برای افزایش سایز استفاده می کنند. اما این روش هنوز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار نگرفته است.

  • روش دوم: جدا کردن لیگامان های نگهدارنده

در این روش لیگامان ها و بافت هایی که آلت را در ناحیه عانه ثابت نگه می دارد و از آلت حین نعوظ پشتیبانی می کند جدا شده و سپس آلت چندین ماه توسط وزنه هایی کشیده شده تا افزایش سایز دایمی پیدا کند. پس از بریدن این لیگامان ها توسط جراح، زاویه آلت تغییر پیدا کرده و باعث می شود بزرگتر بنظر برسد. بطور میانگین پس از جراحی جداسازی لیگامان ها، طول آلت نعوظ نیافته بین یک تا سه سانتی متر رشد کرده اما میزان رضایت فرد و شریک جنسی او از رابطه پایین خواهد بود. بعلت نبود پشتیبانی لیگامانی آلت( که باعث نگه داشتن آلت در وضعیت ثابت می شود) دخول با مشکل مواجه خواهد شد. 

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصصین اورولوژی ما نوبت بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید