ارگاسم زنان در خواب

1
55,632
ارگاسم زنان در خواب

ارگاسم یا اوج لذت جنسی در زنان

ارگاسم یا اوج لذت جنسی در زنان، باعث انقباض ماهیچه های لگنی و لرزش های خفیف در بدن، سفت و برجسته شدن نوک پستان ها و بزرگ شدن کلیتوریس می شود در این مقاله به بررسی ارگاسم زنان در خواب میپردازیم.

تعادل بین تنش و آرامش در زمان رابطه جنسی، مهم ترین قدم برای به ارگاسم رسیدن است، برخی زنان تصور می کنند که آرامش داشتن به این معنی است که در طی رابطه جنسی فقط دراز بکشند و هیچ واکنشی از خود نشان ندهند، در صورتی که داشتن تنش عضلانی برای رسیدن به ارگاسم ضروری است.

زنان با روش های مختلفی همچون سکس، خودارضایی، سکس مقعدی، سکس دهانی و یا استفاده از ابزارهای جنسی می توانند به ارگاسم برسند.

زمان به ارگاسم رسیدن زنان

زمان به ارگاسم رسیدن زنان نسبت به مردان بیشتر است و حدود 10-20 دقیقه طول می کشد؛ که البته این زمان می تواند در برخی زنان کم تر باشد.

معاشقه قبل از نزدیکی و لمس کردن نقاط حساس بدن زنان، همچون سینه ها، گوش ها، ران ها، بوسیدن پشت گردن و شانه ها، باعث بالا رفتن میل جنسی در زنان شده و باعث می شود زمان به ارگاسم رسیدن آن ها کوتاه تر شود.

علاوه بر این، نقطه G در زنان یکی از نقاط حساس و بسیار تحریک پذیر در زنان است که در دیواره داخلی و بالایی واژن قرار دارد، لمس کردن این نقطه با انگشت، باعث لذت بردن زنان شده و موجب می شود زودتر به ارگاسم برسند.

ارگاسم زنان در خواب

خیلی از افراد رابطه جنسی مورد علاقه خود را در خواب می بینند و به ارگاسم می رسند. بر اساس مطالعات صورت گرفته، زنان نیز همانند مردان می توانند در خواب به ارگاسم برسند.

ارگاسم زنان در خواب

بر اساس نتایج پژوهش های صورت گرفته در این زمینه، 37% زنان، از سن بلوغ تا 45 سالگی، ممکن است بارها خواب های جنسی ببینند و ارگاسم شبانه را تجربه کنند.

به طور کلی، آرامش حین خواب، خونرسانی سریع به اندام های جنسی، و دیدن خواب های تحریک کننده، باعث تحریک ذهن شده و زنان بدون نیاز به کمک خارجی، در خواب به ارگاسم می رسند.

دلایل ارگاسم زنان در خواب

بنابراین، به طور کلی، ارگاسم در خواب در خانم ها به دلایل زیر رخ می دهد:

  • دیدن خواب های تحریک کننده

در طی خواب و با دیدن خواب های تحریک کننده، در مرحله خواب REM، به دلیل افزایش جریان خون به لگن، ذهن، بدن را برای رسیدن به ارگاسم آماده کرده و باعث خیس شدن واژن زنان می شود.

تحریک ناشی از خواب های جنسی، به اندازه دیدن فیلم های پورن یا خودارضایی، باعث تحریک و ارضا شدن فرد می شود.

  • استرس یا اشتیاق بیش از حد

گاهی استرس زیاد و یا اشتیاق بیش از حد، زمینه را برای به ارگاسم زنان در خواب فراهم می کند.

  • خوابیدن روی شکم

خوابیدن در این وضعیت باعث می شود که کلیتوریس تحت فشار قرار بگیرد و احتمال تحریک آن افزایش یابد، در نتیجه خواب های تحریک کننده واقعی تر به نظر می رسد و موجب به ارگاسم زنان در خواب می شود.

  • رویا پردازی جنسی قبل از خواب

اغلب اوقات فکر کردن به هر چیزی قبل از خواب، باعث می شود که خواب آن را ببینید، بنابراین رویاپردازی جنسی قبل از خواب، باعث افزایش احتمال دیدن خواب های تحریک کننده و به ارگاسم رسیدن در خواب می شود.

روش های کاهش ارگاسم زنان در خواب

ارگاسم در خواب مسئله ی نگران کننده ای نیست و تقریباً راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. اما رعایت نکات زیر باعث کاهش احتمال بروز آن می شود:

ارگاسم زنان در خواب

  • حفظ آرامش

داشتن خواب کافی، ورزش کردن و انجام کارهای مورد علاقه، به حفظ آرامش ذهن و بدن کمک می کند.

  • عدم تماشای فیلم های پورن

عدم تماشای فیلم ها و تصاویر تحریک کننده و جنسی، احتمال وقوع ارگاسم زنان در خواب را کاهش می دهد.

  • خوابیدن روی پهلوی راست

بهترین وضعیت خواب برای جلوگیری از ارگاسم شبانه، خوابیدن به پهلوی راست است.  در سایر وضعیت ها، به ویژه خوابیدن به پشت یا شکم، به دلیل فشار وارد شدن به ناحیه تناسلی، احتمال بروز ارگاسم در خواب افزایش پیدا می کند.

  • دوش آب سرد

دوش گرفتن با آب سرد باعث کاهش حساسیت ناحیه تناسلی شده و از تحریک در طول شب و بروز ارگاسم زنان در خواب جلوگیری می کند.

  • عدم مصرف کافئین قبل از خواب

مصرف مواد غذایی حاوی کافئین همچون قهوه، باعث تحریک اندام تناسلی شده و احتمال ارگاسم زنان در خواب را افزایش می دهد.

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصص زنان و زایمان ما مشاوره بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید