راهنمای اینستاگرام ویژه پزشکان

0
2,622
مدیریت پیج اینستاگرام پزشکان

اگر به عنوان یک پزشک، قصد دارید با کمک از حوزه دیجیتال مارکتینگ برای برندسازی و افزایش تعداد مراجعین خود کاری کنید، ما به شما علاوه بر طراحی سایت پزشکی فعالیت در اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با بیشترین حضور کاربران ایرانی را توصیه می‌کنیم.
راهنمای اینستاگرام برای پزشکان حاوی نکات مهمی است که با رعایت آن‌ها می توانند قدم بزرگی را در برندسازی خود بردارند. مدیریت پیج اینستاگرام پزشکان نیاز به تخصص دارد و بهتر است که انجام آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

نحوه مدیریت پیج اینستاگرام پزشکان

شما باید به عنوان یک پزشک تصمیم بگیرید که علاقه مند به چه میزان فعالیت در صفحه اینستاگرامی خود هستید. برخی از پزشکان تمایل به انجام چنین کاری ندارند بنابراین تمامی فعالیت های مربوطه به صفحه خود را به ادمین واگذار می‌کنند. برخلاف این گروه، برخی از پزشکان نیز به تنهایی فعالیت‌های آن را در دست دارند.
اگر چه حالت دوم برای ارتباط با بیماران بهتر است اما ضرورت وجود یک گروه ماهر که دانش دیجیتال مارکتینگ دارند، در این زمینه را نمی توان انکار نمود، بنابراین بهتر است از روش سوم یعنی مدیریت پیج اینستاگرام با حضور همزمان خود در کنار ادمین بهره ببرید.

ایده پست گذاری پزشکان

براساس تخصص خود پست ایجاد کنید. اگر یک پزشک در حوزه زیبایی هستید بهتر است از عکس های قبل و بعد از عمل جراحی پست هایی را در صفحه خود قرار دهید. امروزه اکثر بیماران تمایل بیشتری به مشاهده این عکس ها در صفحه وب سایت پزشکی شما دارند و چه بهتر که بتوانند از این گالری تصاویر در پست های اینستاگرام شما نیز استفاده کنند. البته لازم است به این نکته توجه کنید که می توانید از گزینه محتوای حساس برای تار کردن عکس مورد نظر خود استفاده کنید.

کمپین‌های تبلیغاتی

اگر جزو آن دسته از پزشکانی هستید که هم چنان با روش‌های گذشته مانند فالو و آنفالو به دنبال جذب فالوور هستید متاسفانه باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید چرا که این کار نه تنها فایده چندانی نمی‌تواند برای شما داشته باشد بلکه می‌تواند به برند شخصی شما نیز ضربه بزند.
برای داشتن تبلیغات گسترده و متناسب با تخصص تان نیازمند یک تیم با تجربه هستید که بتوانند در پیج های متناسب با حرفه شما تبلیغات مناسب و پر بازدهی را انجام دهند. تبلیغاتی که به طور درست و اصولی انجام نشوند قادر به جذب فالوور نخواهند بود.

استراتژی تولید محتوا

در این بخش از راهنمای اینستاگرام پزشکان باید به قالب تولید پست و نوع ادبیات به کار رفته برای ارتباط با بیماران اشاره کنیم. باید هدف خود را از تولید محتوا بدانید. اگر حوزه فعالیت شما یک کلینیک یا مجموعه ای از همکاران می باشد بهتر است از ادبیات رسمی تری استفاده کنید و در صورتی که حوزه فعالیت تان تنها به برند شخصی اشاره دارد می توانید گفتگوی محاوره ای نیز داشته باشید.

اینستاگرام برای پرشکان

استفاده از عکس‌های مناسب

فضای اینستاگرام بر پایه‌ای برنامه ریزی شده که عکس ها و ویدئو در صفحه خانه به نمایش گذاشته شده و مخاطب را به ایجاد تعامل وادار می‌کنند. بنابراین توصیه ما به شما استفاده از تصاویر و فیلم‌های با کیفیت و با رعایت اصل کپی برداری می‌باشد، البته این در صورتی است که شما قادر به ایجاد آن نباشید.

کلام آخر
در نهایت برای موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ پزشکی و داشتن یک سایت حرفه ای و صفحه اینستاگرامی پر مخاطب و کاربردی، راهی در عین حال ساده ولی پر پیچ و خمی را پیش رو دارید که به کمک یک گروه کارآزموده به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ رادوین با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی سایت و مدیریت شبکه‌های اجتماعی به خصوص مدیریت پیج اینستاگرام پزشکان آماده کمک به شما در این زمینه می‌باشد.
شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا جهت استفاده از نرم افزار نوبت دهی آنلاین مدیریت مطب اقدام نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید