هشت ماده مفید برای کاهش اشتها و کاهش وزن

0
1,476
480513.jpeg alt_text
480513.jpeg caption
  • مکمل لینولئیک اسید کونژوگه

لینولئیک اسید نوعی اسید چرب اشباع نشده است که بطور طبیعی در لبنیات و گوشت یافت می شود. اخیرا مکمل های لینولئیک اسید جهت کاهش وزن به بازار عرضه شده اند. این اسید، بر ژن ها و هورمون هایی که در تنظیم اشتها نقش دارند اثر گذاشته و اشتا را کاهش می دهد. از طرفی سوختن چربی را در بدن افزایش داده و بافت عضلانی را افزایش می دهد.

لبنیات

  •  قرص پرتقال تلخ (سینفرین)

پرتقال تلخ نوعی از مرکبات است که حاوی ماده ای بنام سینفرین است. تحقیقات نشان داده اند که این ماده باعث کاهش اشتها می شود. این ماده همچنین میزان متابولیسم پایه را نیز افزایش می دهد که باعث می شود در حالت استراحت بدن شما کالری بیشتری بسوزاند.

پرتغال تلخ

  • عصاره دانه قهوه سبز

این عصاره از دانه های خام قهوه تولید می شود و حاوی مقادیر بالایی کلروژنیک اسید است که مانع تجمع چربی در بدن می شود. این عصاره همچنین مقادیر بالایی کافئین دارد که باعث مهار اشتها می شود.

قهوه سبز

  •  عصاره زعفران

عصاره زعفران حاوی چندین ماده موثره است که باعث احساس سیری می شوند. عصاره زعفران با کاهش اشتها و ریزه خواری نقشی مفید در کاهش وزن دارد.

زعفران

  • گوارانا

گیاه گوارانا از هر گیاه دیگری در جهان، میزان کافئین بیشتری دارد. کافئین متابولیسم بدن را افزایش داده و اشتها را کاهش می دهد.

گوارانا

  • پودر گلوکومانان

گلوکومانان یک فیبر گیاهی محسوب می شود که حاوی زنجیره های کربوهیدرات است و در تماس با آب منبسط شده می تواند تا 50 برابر وزن خود آب جذب کند. مصرف این گیاه باعث احساس سیری و کاهش اشتها می شود. 

  • گارسینیا کامبوجیا

کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا ماده ایست که از گیاهی بنام گارسینیا گامی گوتا استخراج می شود. این گیاه حاوی ماده ای بنام هیدروکسیسیتریک اسید است که با افزایش سروتونین در مغز سبب کاهش اشتها می شود. 

  • مکمل کرومیوم پیکولینات

این ماده معدنی برای کنترل بهتر قندخون، کاهش اشتها و ریزه خواری مورد استفاده قرار می گیرد. کرومیوم نوروترانسمیتر هایی که در مغز مسئول افزایش اشتها هستند کنترل می کند.

شما میتوانیدبا استفاده از سامانه آنلاین طبینجا بصورت آنلاین از متخصصین رژیم درمانی و تغذیه ما نوبت بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید