چه زمانی نیاز به مشاور خانواده دارید؟

0
1,945
699906.jpeg alt_text
699906.jpeg caption

معمولا زوجین زمانی که مسیر زندگی مشترک شان به بن بست می خورد و یا قصد جدایی از یکدیگر را دارند تصمیم به استفاده از خدمات مشاوره خانواده را می گیرند. در حالی که مشاور خانواده می تواند زوجین را به آگاهی درستی از زندگی مشترک و تلاش برای برقراری رابطه مناسب سوق دهد. 

چه زمانی نیاز به مشاور خانواده دارید؟

یک مشاور می تواند از قدم های اولیه و ایجاد سنگ بنای رابطه مشترک در کنار جوانان بوده و دارا بودن و یا عدم وجود تناسب به لحاظ سازگاری و اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر مورد بررسی قرار دهد. 

از طرفی با ورود به یک زندگی مشترک، دانستن مهارت های ارتباطی و طرز گفتگوهای سازنده می تواند در ایجاد رابطه احساسی قوی تر و به تبع آن تحکیم رابطه موثر باشد. 

وجود مسائل قبل از ازدواج مانند داشتن رابطه های متعدد قبل از ازدواج و خیانت ها می توانند از جمله اتفاقات دردناکی باشند که نیاز به صحبت کردن با یک مشاور و برطرف نمودن تعارضات حاصله از جنس مخالف در فرد داشته باشند. ورود به یک زندگی مشترک بدون آماده سازی ذهنی، امری دشوار و همراه با فراز و فرود های بسیار در زندگی آینده فرد خواهد بود. 

این که در هنگام بروز اختلاف با خانواده همسر و یا در زندگی مشترک قادر به برطرف نمودن سوء تفاهم های حاصله باشید، مسئله ای است که اکثرا در زوج های جوان مشاهده می شود. در چنین مواردی برای از بین بردن این مشکلات نیازمند حضور یک نفر سوم و بی طرف خواهید داشت.

نحوه ارتباط با نوجوانان نیازمند درک متقابل از شرایط روحی و جسمانی آن ها توسط والدین می باشد. وضعیت های روحی مانند اقدام به خودکشی، خود ارضایی و مشکلات تحصیلی جزو مسائل پیش روی والدین هستند که برای حل نمودن آن ها نیازمند به کارگیری روش های تربیتی به روز و کمک های یک مشاور با تجربه خواهند داشت. 

مشاور خانواده تلفنی

 با توجه به این که مسائل زناشویی از جمله مشکلات انزال و رسیدن به ارگاسم بخش اعظمی از مشکلات زوجین را تشکیل می دهند و به دلیل عدم آموزش صحیح، افراد قادر به برطرف نمودن درست نیاز های جنسی خود با همسرشان نیستند بنابراین مشاور خانواده تلفنی و یا سکس تراپیست، بهترین گزینه پیش روی افراد می باشد. البته این در صورتی که زوجین تمایلی به بیان حضوری مشکلات و مسائل خود نداشته باشند. با این حال مشاور خانواده آنلاین به عنوان یکی دیگر از خدمات اینترنتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. 

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا جهت استفاده از نرم افزار نوبت دهی آنلاین و نرم افزار مدیریت مطب اقدام نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید