ترمیم بینی به روش غیر جراحی

0
855
522033.jpeg alt_text
522033.jpeg caption

ترمیم بینی به روش غیر جراحی

روش های مختلفی برای که ترمیم شکل دهی بینی بدون وجود دارد. ماده پر کننده مثل هیالورونیک اسید زیر پوست تزریق می شود و به طور موقت ظاهر بینی را تغییر می دهد. جراحان پلاستیک این نوع روش را موثر و بی خطر می دانند، اگر چه عوارضی هم ممکن است داشته باشند مثل قرمزی پوست بینی. ترمیم بینی به روش غیر جراحی عمل سرپایی میباشد و راحت تر از روشهای جراحی است. یک فرد  تعلیم دیده می تواند این کار را ۱۵طی  دقیقه و حتی کمتر انجام دهد. در برخی موارد فرد می تواند همان روز سر کار برگردد هزینه این کار از جراحی بینی کمتر است.

روش ترمیم بینی به روش غیر جراحی

یک ماده قابل تزریق ژل مانند زیر پوست بینی در نواحی که می خواهید خطوط صاف تر شوند یا حجم داده شود تزریق می شود. گاهی اوقات ممکن است بوتاکس هم استفاده شود. ماده پرکننده در لایه های عمقی تر پوست تزریق می شود و به آن شکل می دهد این کار می تواند باعث شود تا شکل بینی چهارماه تا سه سال تغییر کند. البته نتیجه اثر بستگی به نوع پوست و ماده استفاده شده دارد. روش شکل دهی به بینی بدون جراحی پل بینی و اساس بینی هدف هستند پرکننده ها می توانند در اطراف هر بخش از بینی که می‌خواهید شکل بگیرند تا سیر شوند با این روش می توان نوک بینی را برجسته تر کرد، برجستگی های روی بینی را صاف کرد، بینی را حجیم‌تر کرد. نوک بینی را بالا برد، همچنین می‌توان پل بینی را در صورتی که بخواهید صاف کرد اما با این روش نمی توان بینی را کوچکتر کرد یا نقاط برجسته را ظریف تر نشان داد.

عوارض جانبی ترمیم بینی به روش غیر جراحی

ترمیم بینی بدون جرای

مطالعه کنید: عمل بینی با لیزر

این روش عوارض جانبی زیادی ندارد. عوارض جانبی شایع، شامل کمبودی در محله تزریق ، تورم، جابجایی ماده پر کننده به نقاط دیگر بینی مثل زیر چشم می باشد. بعضی افراد ممکن است دچار حالت تهوع بشوند از بین رفتن بافت، عوارض عروقی، کاهش بینایی، تاری دید ، قرمزی و کبودی منتشر، کهیر و عوارض آلرژیک جز عوارض جانبی بسیار نادر بوده اند. اگر علاقمند هستید که یک تغییر بسیار واضح و دائمی داشته باشید این روش توصیه نمی شود. همچنین اگر سوزن تزریق در محل نابجا وارد شود ممکن است خونریزی واضح زیر پوست پیدا شود یا حتی ممکن است باعث تاری دید شود این روش مدت زیادی نیست که استفاده می‌شود و به همین علت عوارض درازمدت آن همچنان ناشناخته هستند .

مزایای ترمیم بینی به روش غیر جراحی

این روش مزایایی هم دارد به عنوان مثال عوارض عمل بینی را ندارد و نیازی به بیهوشی عمومی ندارید و به سرعت بهبود پیدا می کنید اما نتایج دائمی نیستند و به همین علت اگر احساس رضایت نداشتید فقط باید مدتی صبر کنید تا مواد پرکننده متابولیزه و از بین بروند همچنین هزینه این روش درمان کمتر از یک جراحی بینی می باشد

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصص گوش و حلق و بینی ما نوبت بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید