نحوه ثبت نام پزشک در بیمه تامین اجتماعی

2
11,787
ثبت نام پزشک در بیمه

سایت بیمه تامین اجتماعی از گذشته تا به امروز خدمات متنوعی را به بیمه شدگان، مستمری بگیران و سازمان های خدماتی پزشکی ارائه کرده است. سازمان تامین اجتماعی به تازگی امکان ثبت نسخ الکترونیک پزشکان را در سامانه خود راه اندازی کرده و بدین ترتیب ارائه خدمات را در سطح گسترده تری آغاز کرده است.

مسلما اولین قدم در ثبت نسخه الکترونیک، ثبت نام پزشک در سامانه بیمه می باشد. این بیمه از نوع تامین اجتماعی و یا بیمه سلامت خواهد بود. اما این که چگونه پزشک قادر به ثبت نام بیمه ای خود خواهد بود، چیزی است که در ادامه شما را با آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه: تشخیص بیماری با هوش مصنوعی

قدم اول ثبت نام پزشک در سامانه بیمه

از آنجایی که امکان نگارش نسخه الکترونیک توسط پزشکان مقدور است، بنابراین بایستی در قدم اول پزشکان در این سامانه ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

به منظور ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی پزشک در ابتدا باید وارد سایت ep.tamin.ir گردد. با ورود به سایت گزینه ثبت نام پزشکان را انتخاب نماید. به دنبال انتخاب این گزینه اطلاعات عمومی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، تاریخ تولد و جنسیت باید در سامانه وارد شود.

مرحله دوم ثبت نام در تامین اجتماعی

در ادامه بایستی اطلاعات احراز هویتی پزشک اعم از نوع فعالیت، نوع تخصص، محل آخرین مدرک تحصیلی و سال اخذ مدرک وارد شود.

در قسمت بعدی سوالاتی از قبیل محل فعالیت اول، استان محل فعالیت، شهر محل فعالیت، نوع فعالیت، نوع سمت کاری و تلفن محل فعالیت بایستی در سایت به درستی وارد گردد. گزینه پیش نمایش و تایید آنها به منزله ورود به مرحله بعدی خواهد بود.

انتخاب رمز عبور

برای انتخاب رمز عبور بایستی از کیبورد انگلیسی برای نوشتن استفاده نمود و از وارد نمودن کد ملی اجتناب گردد.
گزینه تایید به منزله اتمام ثبت نام پزشک در بیمه تامین اجتماعی خواهد بود.

Rate this post

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید