فواید و عوارض روغن خراطین

0
30,139
715376.jpeg alt_text
715376.jpeg caption

فواید و عوارض روغن خراطین

روغن خراطین یکی از روغنهای طبیعی است که برای افزایش حجم اندامهای مختلف همچون لب، گونه، سینه و … مورد استفاده قرار میگیرد؛ این روغن که از کرم خاکی تهیه میشود، جایگزین کرمهای شیمیایی، بوتاکس و جراحی های زیبایی شده است. البته مانند هر ماده طبیعی یا شیمیایی دیگری، استفاده از این روغن نیز ممکن است عوارضی برای فرد داشته باشد. برای مثال این روغن طبع گرمی دارد و استعمال آن ممکن است باعث ایجاد جوشهای ریز و مقطعی روی پوست شود. در ادامه به معرفی فواید و عوارض استفاده از روغن خراطین پرداخته شده است:

 

افزایش حجم سینه

یکی از موارد استفاده از روغن خراطین افزایش حجم و سایز سینه است. استفاده از این روغن طبیعی در مقابل روش خطرناک و پرهزینه جراحی، اثرگذاری بسیار زیاد و عوارض بسیار کمی دارد. از سوی دیگر، استفاده از کرمها و ژلهای حجم دهنده موجود در بازار، به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی میتوانند باعث بروز عوارضی همچون خارش، بروز لکهای پوستی یا سیاه شدن عضو مورد نظر شوند. بنابراین استفاده از روغن خراطین اصل در این زمینه بهتر از سایر روش-هاست.

 

  • حجیم کردن گونه

 خانمها برای زیبایی بیشتر اقدام به تزریق ژل زیر گونه و یا انجام پروتز گونه میکنند تا گونه های برجسته تری داشته باشند، اما به دلیل حرکت ژل زیر پوست ممکن است با عوارضی مانند کبودی، تورم و التهاب مواجه شوند. اما استفاده از روغن خراطین اصل به مدت 30-40 روز میتواند باعث برجسته شدن گونه ها شود.

 

  • لب

 خانم ها برای زیباتر شدن، به دنبال عملهای زیبایی هستند. تزریق ژل در لب و یا استفاده از دستگاههای پروتز میتواند به حجیم و بزرگ شدن لبها کمک کند. اما این عملها، علاوه بر هزینه بالا، ممکن است عوارض غیرقابل جبرانی به دنبال داشته باشد، اما استفاده از روغن خراطین اصل، یکبار در روز و به مدت یک ماه، با کمترین عوارض میتواند به حجیم شدن لب ها کمک کند.

 

  • حجم دهی عضلات ورزشکاران

 ورزشکارانی که پرورش اندام انجام میدهند، برای حجیم شدن عضلات خود از داروهای شیمیایی و هورمونی استفاده میکنند که میتواند عوارض زیادی برای آنها داشته باشد. اما استفاده از روغن خراطین اصل، بدون داشتن عارضه خاصی، میتواند به حجیم شدن یک یا چند عضله خاص کمک کند.

 

فواید و عوارض روغن خراطین

 

 

 

  • بزرگ کردن آلت جنسی مردانه

 برخی از مردان و به ویژه جوانان، تمایل دارند که آلت تناسلی بلندتری داشته باشند. مردان برای افزایش طول آلت خود از جراحی، وکیوم و …. استفاده میکنند که میتواند عوارض خاص خود را داشته باشد. اما استفاده از روغن خراطین اصل، در یک دوره 30-45 روزه، با کمترین عوارض میتواند باعث افزایش طول 2-5 سانتیمتری آلت تناسلی شود.

 

  • تقویت و رشد موها

 یکی دیگر از خواص این روغن، کمک به تقویت و رشد موها است؛ همچنین استفاده از این روغن باعث لطافت و شادابی موها میشود.

 

  • تسکین درد مفاصل

 ماساژ با این روغن باعث افزایش خون رسانی به ناحیه مورد نظر میشود و میتواند به تسکین درد مفاصل کمک کند.

 

  • کاهش چین و چروک

 یکی از مهمترین کاربردهای این روغن، جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک است. استفاده از این روغن باعث از بین رفتن خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی میشود، علاوه بر این باعث شفافیت، لطافت و رفع لکهای پوستی میشود.

 

  • چاقی صورت

 استفاده از روغن خراطین به چاق شدن صورت کمک میکند.

 

عوارض روغن خراطین

روغن خراطین اصل که به ندرت در بازار یافت میشود، شاید چنین عوارضی نداشته باشد، اما روغن های غیراصل به دلیل داشتن ترکیبات نگهدارنده و … ممکن است سبب بروز عوارض مختلف میشوند. عوارض ناشی از روغن خراطین غیراصل شامل موارد زیر است:

استفاده از روغن خراطین تصفیه نشده و غیر اصل، باعث التهاب، خارش و بروز جوشهای قرمز روی پوست میشود. 

سلولهای ایبونوساتازین موجود روی بدن کرم، هنگام روغن گیری به صورت پورههای بسیار ریز در می آیند که طبع گرمی دارند و میتوانند باعث بروز خارش شوند.

نباید این روغن را در قسمتهایی که با خون در ارتباط است استفاده کرد، زیرا باعث ایجاد جوش و التهاب در آن ناحیه میشود.

در هنگام استفاده از روغن خراطین برای لب و اطراف چشمها، باید دقت کرد که روغن به دلایل مذکور، با دهان و چشم تماس پیدا نکند، زیرا خوردن روغن حاصل از کرم چندان خوشایند نیست. در صورت تماس روغن خراطین با چشم باید چشم را با آب ولرم یا اشک مصنوعی شستشو دهید.

استفاده نادرست از این روغن و ماساژهای اشتباه نیز میتواند سبب بروز عوارض مختلف شود. برای مثال فشردن زیاد آلت تناسلی مردانه در هنگام ماساژ با روغن خراطین ممکن است باعث شکستگی پنیس شود.

همانطور که ذکر شد در صورتی که از روغن خراطین اصل استفاده شود و به شیوه درست ماساژ داده شود، عوارض این روغن به صفر خواهد رسید.

 

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا بصورت آنلاین از متخصص پوست و مو  ما نوبت بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید