انواع لیفت با نخ

0
1,198
28435.jpeg alt_text
28435.jpeg caption

لیفت با نخ روش جدیدی است که امروزه برای مقابله با افتادگی اعضای صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با استفاده از بخیه های موقت، لیفت های ظریف اما قابل مشاهده پوستی را ایجاد می کند. این درمان زیبایی می تواند بدون انجام جراحی های سنگین، تاثیر گذاری مناسبی داشته و همچنین در نقاط مختلفی از بدن به کار رود. در ادامه این پست از طبینجا شما را با موارد کاربرد لیفت بیشتر آشنا خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین دکتر لیفت صورت با نخ را مطالعه کنید.

لیفت جوانسازی با نخ

هر چه پیرتر می شویم بدن ما به تدریج میزان کلاژن کمتری تولید می کند که منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در سنین 70 سالگی می شود. این کاهش حجم و قدرت عامل بزرگی در ایجاد چین و چروک های اضافی پوست است. با ضعیف شدن آن، پوست دیگر قادر به حمایت کافی از بافت زیرین آن نبوده، بدین معنی که نیروی جاذبه قادر است آن را به سمت پایین بکشد. با کمک این روش، پزشک بخیه های بسیار ریزی را با نخ ایجاد کرده و پوست کمی به سمت عقب کشیده می شود. این روش علاوه بر این که برای بالا کشیدن پوست صورت ایده آل است به صورت دیگر با فرآیند پیری نیز مقابله می کند. با تحریک پاسخ بهبودی بدن، باعث می شود که بدن مقدار زیادی کلاژن را به نواحی تحت درمان ارسال کند.

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ های PDO اثر لیفتینگ و بازسازی را ایجاد می کند. وقتی این نخ ها وارد پوست صورت شده و کشیده می شوند، یک اثر لیفتینگ فوری ایجاد می کنند. اثر این لیفتینگ بدین صورت است که باعث افزایش فضای چشم تا ابرو می شود. همچنین از طرفی تولید کلاژن را تحریک کرده و به مرور زمان با افزایش سفتی، حجم و جوانتر نشان دادن پوست به بازسازی پوست کمک می کند. این روش به منظور بالا بردن و سفت شدن ابروها و از بین بردن چین چروک بخشی از فضای بالای چشم، خطوط ابرو و اصلاح حالت افتادگی ابرو نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

لیفت غبغب با نخ

برای درمان افتادگی غبغب معمولا این نخ های باریک در مسیر خط فک قرار می گیرند. این نخ ها به سمت بالا کشیده می شوند تا حالت افتادگی فک را برطرف نموده و ظاهر غبغب را بهبود بخشند. این روش می تواند یک نمای از فک طبیعی و چانه ایجاد نماید.

لیفت سینه با نخ

نتایج لیفت غیر جراحی سینه با نخ معمولا طولانی مدت است و از 3 تا 5 سال یا بیشتر متغیر است. همانند سایر روش های دیگر به کمک این روش فرد ظاهر طبیعی، اما کمی بهتر خواهد داشت. بعد از هر نوبت درمانی ظاهر پوست نرم تر و محکم تر به نظر خواهد رسید. مزیت این روش این است که دیگر فرد تحت عمل های تهاجمی جراحی و بیهوشی نخواهد بود. البته بایستی به این نکته توجه داشت که این روش درمانی نمی تواند گزینه مناسبی برای همه افتادگی های سینه باشد و معمولا پزشکان برای انتخاب بهترین روش درمانی برحسب شرایط بیمار، بررسی های دقیق تری را انجام خواهند داد.

لیفت لب با نخ

لیفت لب می تواند جلوه طبیعی تری را در صورت ایجاد کند. همچنین این روش غیر جراحی تولید کلاژن را در اطراف لب تحریک کرده و احتمال ایجاد چین و چروک در آینده را نیز کاهش می دهد. به بیان دیگر قرار دادن یک محرک مکانیکی مانند قرار دادن یک نخ در درم باعث تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن، الاستین و ماده زمینه ای شده که بطور بالقوه می تواند باعث بهبود پوست اطراف لب، الاستیسیته، سفتی پوست و افزایش ضخامت اطراف لب گردد.

لیفت بینی با نخ

به منظور لیفت بینی از نخ های بسیار باریکی استفاده می شود که با ایجاد کلاژن و بافت جدید به فرم بینی قوی تر و با ثبات تری منجر می شود. البته برای مشاهده نتایج کامل نیاز به دو سال زمان است. پزشک این نخ ها را به صورت افقی وارد پل بینی نموده اما در مورد نوک بینی، آنها را به صورت عمودی وارد می کند.

  • شما می توانید هم اکنون از طریق سامانه آنلاین طبینجا برای دریافت بهترین روش درمانی از متخصصین زیبایی ما نوبت گرفته یا در مورد وضعیت خود با آنها مشورت نمایید.
5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید