وظایف متخصص تغذیه چیست؟

0
1,246
489996.jpeg alt_text
489996.jpeg caption

وظایف متخصص تغذیه چیست؟

•در خصوص وظایف متخصص تغذیه باید گفت، اگر به تازگی بیماری های مزمنی هم چون فشار خون بالا، کلسترول خون و یا دیابت در شما تشخیص داده شده باشد، نیازمند دریافت رژیم غذایی آنلاین متناسب با این شرایط بدنی خود هستید تا از تشدید علائم پیشگیری نمایید.

• اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید و باید از مقدار کالری دریافتی روزانه خود اطلاع داشته باشید و یا با داشتن رژیم غذایی مخصوص باید علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بدن خود، بتوانید وزن خود را در یک رنج ثابت نگه دارید.

• بیماری های ارثی مانند فنیل کتونوری از آن جایی نیازمند تمهیدات خاص برای جایگزینی مواد غذایی بدون اسید آمینه فنیل آلانین می باشند بایستی تحت نظر یک متخصص تغذیه قرار بگیرند.

وظایف متخصص تغذیه برای لاغری

از آن جایی که انواع مختلفی از رژیم های غذایی مانند رژیم غذای مدیترانه ای، رژیم غذایی کتوژنیک و غیره به سبک های تغذیه ای افزوده می شود، بنابراین بهتر است هر فرد به تناسب وضعیت جسمانی خود از آن ها برای کمک به لاغری خود استفاده نماید. یک دکتر تغذیه می تواند بهترین مشاور لاغری برای شما باشد.

علاوه بر موارد گفته شده که می توانید برای کمک به بهبود این شرایط به متخصص تغذیه مراجعه کنید، برخی از موقعیت های ویژه نیز می تواند لزوم بهره گیری از خدمات و مشاوره آنلاین متخصص تغذیه را بیشتر می کند مانند:

شما میتوانید با استفاده از سامانه طبینجا جهت استفاده از نرم افزار نوبت دهی آنلاین و نرم افزار مدیریت مطب اقدام نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید